RTR Mustang потужністю 870 к.с. "з’їсть" Shelby на сніданок

RTR представила Spec 5 Mustang — найпотужніший ширококузовний "поні-кар"
- RTR представила Spec 5 Mustang як флагманську модель з широким кузовом.
- 5,0-літровий V8 з нагнітачем розвиває понад 870 к.с..
- Ціна починається від $159 999 і включає базовий Mustang GT.
RTR Spec 5 Mustang: флагман з ціною суперкара
RTR представила Spec 5 Mustang, який позиціонується як нова флагманська модель. Це дещо скромно сказано, оскільки стартова ціна становить $159 999 — на $95 619 дорожче, ніж Ford Mustang Dark Horse 2026 року ($64 380).
Оскільки модель базується на Mustang GT з пакетом Performance, вона оснащена знайомим 5,0-літровим двигуном V8. Однак до нього додали:
- 3,0-літровий нагнітач Whipple.
- Систему інтеркулера HD Race.
- Випускну систему Borla cat-back.
Завдяки цим змінам потужність зросла до 870+ к.с. (649 кВт / 882 к.с.) та 894 Н·м (660 фунт·фут) крутного моменту. Це на 390 к.с. (291 кВт / 395 к.с.) та 332 Н·м (245 фунт·фут) більше, ніж у базового GT, і навіть перевищує власну трек-орієнтовану флагманську модель Ford — Mustang GTD потужністю 815 к.с. — на 55 к.с.. RTR не повідомила, наскільки швидкий цей "поні-кар", але двигун можна поєднати з 6-ступінчастою механічною коробкою передач або 10-ступінчастим автоматом.
Підвіска, гальма та стиль
RTR Spec 5 Mustang отримав:
- Тактичну спортивну підвіску RTR з регульованими амортизаторами (30 позицій спереду) та пружинами з регулюванням висоти, а також регульованими стабілізаторами поперечної стійкості спереду та ззаду.
- 20-дюймові ковані алюмінієві диски, обуті в шини Michelin Pilot Sport 4S.
- Гальмівну систему Brembo з двоскладними роторами та 6-поршневими суппортами спереду.
Зовнішній вигляд доповнює ширококузовний комплект, який включає:
- Унікальні крила.
- Розширені бампери.
- Композитні пороги.
- Капот з вентиляцією.
- Підсвічену решітку радіатора.
- Спеціальну графіку.
- Деталі з вуглецевого волокна: передній сплітер, бічні спідниці та "вежі турбулентності".
- Великий спойлер.
- Модифіковану кришку бензобака, яка відкривається догори (RTR особливо пишається цим елементом, називаючи його "непохитною прихильністю до деталей").
Інтер’єр та обмежений тираж
RTR показала лише кілька знімків салону, але він оснащений:
- Спортивними сидіннями Recaro з сірими шкіряними боками та чорною замшевою всередині.
- Килимками RTR.
- Ручкою перемикання передач у формі краплі.
- Номерною табличкою на приладовій панелі з автографом Вона Гіттіна-молодшого.
Виробництво Spec 5 обмежено 50 одиницями на 2026 модельний рік, а ціна включає базовий Mustang GT. Хоча модель надзвичайно дорога, вона дешевша за Shelby Super Snake потужністю 830 к.с. (619 кВт / 842 к.с.) більш ніж на $10 000.
Чи вартий такий Mustang своїх грошей, чи краще обрати Shelby?













