AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом

19.11.2025 14:03 • Автор: Autodosug
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом

Renault готує масштабний ривок: у 2026 році на європейський ринок вийде новий Trafic E-Tech Electric, переформатований як повністю електричний вантажний фургон на платформі Flexis — від спільного підприємства Renault, Volvo Group та CMA CGM.

Вантажівка, створена для майбутнього

Новий Trafic E-Tech Electric базується на архітектурі Software Defined Vehicle (SDV), яка дозволяє інтегрувати програмні сервіси та оновлення без заміни “заліза”. Завдяки цьому Renault формує не просто електровантажівку — а гнучку платформу, здатну адаптуватися до різних бізнес-потреб.

Кузов новинки компактний, але практичний: внутрішній об’єм розрахований на щільне завантаження, а завдяки електричній “платформі-скейтборду” батарея розташовується в підлозі, що дає вигідну вагову розподіленість і стабільність під час руху.

Вражаючий запас ходу

Для E-Tech Trafic буде доступно два варіанти батарей: “стандартна” та “велика”, яка забезпечує запас ходу до 450 км на одному заряді. Така автономність суттєво розширює можливості використання — від міських логістичних маршрутів до регіональних перевезень без частих підзарядок.

Крім того, вантажівка отримає підтримку швидкої зарядки — за попередніми даними, технологія збудована на 800-вольтовій архітектурі, що дозволяє зарядити акумулятор від 15 % до 80 % за приблизно 20 хвилин.

Потужність і функціональність

Серійний Trafic E-Tech Electric отримує один електродвигун потужністю 204 к. с. і крутний момент у 345 Н·м. Така комбінація дає достатньо тяги для комерційної роботи, а одночасно — економічність електроприводу.

Renault планує запропонувати різні варіанти конфігурації під бізнес-користувачів: доступні модифікації з різною довжиною і висотою кузова, що дає змогу адаптувати вантажівку під різні завдання — від доставки до монтажних робіт.

Стратегія гнучкої мобільності

Trafic E-Tech Electric є частиною нового сімейства комерційних електровантажівок Renault — разом зі “спорідненими” моделями Goelette та Estafette. Виробництво цих моделей буде здійснюватися на заводі в Сандувілі (Франція).

Ця нова лінійка не просто відповідає на попит електрифікації, а формує тренд: вантажні авто з нульовими викидами, програмно адаптивні, оптимізовані для логістики майбутнього.

Практичність і економія

Renault підкреслює, що новий Trafic стане ефективним інструментом для підприємств: низькі експлуатаційні витрати, відсутність викидів CO₂, можливість заряджати фургон під час перерв, і значно вища ефективність у щоденних маршрутах — особливо в містах.

Маса батареї й електроприводу розподілена так, щоб не “з’їдати” корисний об’єм кузова. Завдяки цьому E-Tech вантажівка має конкурентні показники вантажопідйомності.

Значення для ринку

У світі, де попит на комерційну електромобільну логістику зростає, новий Trafic E-Tech може стати знаковим. Renault не просто електрифікує свій фургон — вона створює рішення, яке максимально адаптовано під бізнес-клієнтів. Завдяки SDV-платформі моделі, її можна буде оновлювати “по повітрю”, додавати нові сервіси, вдосконалювати системи управління.

Flexis, спільне підприємство Renault і Volvo, грає тут ключову роль: технологічна база, “мозок” вантажівки, програмні рішення — усе це робить Trafic E-Tech не просто електровантажівкою, а “комерційним комп’ютером на колесах”.

Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом
Renault Trafic E-Tech Electric 2026 стає “довгобіговим” електрованом