Renault оновлює Megane E-Tech Electric та робить його ще привабливішим

Французький автовиробник Renault готує серйозне оновлення для свого електричного універсала Megane E-Tech Electric, який став піонером нової ери бренду. Цей стильний компактний електрокар не лише допоміг Renault зміцнити свої позиції у сегменті EV, а й запам’ятався європейським водіям своїм унікальним дизайном і збалансованими характеристиками.
Оновлена версія Megane E-Tech очікується вже в 2026 році, і хоча компанія поки що не розкриває всі деталі, відомо, що зміни будуть як зовнішні, так і технічні. Очікується нова передня оптика, оновлений бампер, а також освіжене оформлення задньої частини авто. Renault планує також удосконалити матеріали салону та додати сучасніші опції підключення.
Megane E-Tech Electric — це не просто компактний електрокар. Його архітектура CMF-EV, яку він ділить із Nissan Ariya, забезпечує низький центр ваги, високу жорсткість кузова та чудову динаміку керування. Електромотор потужністю до 220 к.с. дозволяє авто розганятися до 100 км/год менш ніж за 7,5 секунд, а акумулятор на 60 кВт·год забезпечує до 450 км пробігу за циклом WLTP.
Після оновлення Renault обіцяє ще вищу енергоефективність та поліпшену інтеграцію штучного інтелекту в мультимедійну систему, що працює на базі Android Automotive. Нове покоління автівки також може отримати адаптивний круїз-контроль із функцією утримання в смузі та розширену допомогу при паркуванні.

І хоча сегмент електричних універсалів досі залишається вузьким, Renault Megane E-Tech упевнено показав, що компактний формат може бути і практичним, і футуристичним. Його популярність у містах Франції, Німеччини та Нідерландів свідчить про зростання попиту на міські електрокари із характером.
Це оновлення важливе для Renault, який зараз активно трансформується у глобального гравця на ринку електромобілів. Новий вигляд Megane E-Tech Electric дозволить не лише втримати конкурентів, як-от Volkswagen ID.3 чи Peugeot e-308, а й залучити нових клієнтів, що шукають стильну альтернативу звичному хетчбеку.