Повністю електрична 3-я серія BMW має з'явитися невдовзі

iM3 продаватиметься разом з механічно не пов'язаним з ним двигуном внутрішнього згоряння M3 і може мати до чотирьох електродвигунів.
Майбутня повністю електрична 3-я серія BMW , відома як i3 (не має нічого спільного з дивакуватим хетчбеком 2013 року з такою ж назвою), має з'явитися наступного року. Нова інсайдерська інформація натякає на те, що модельний ряд буде ширшим, ніж очікувалося, з кількома варіантами, що знаходяться на розробці. Серед них флагман iM3, високопродуктивний електричний M3, який може мати понад 700 кінських сил.
Хоча деякі автовиробники були змушені переглянути свою стратегію щодо електромобілів, BMW робить все можливе. Починаючи з iM3, його виробництво, як повідомляється, розпочнеться у березні 2027 року і триватиме до жовтня 2034 року. Цей графік наведено користувачем BimmerPost « ynguldyn », відомим інсайдером BMW, який має солідний послужний список точних витоків інформації.
- Новий електричний седан буде виготовлений з нещодавно розроблених BMW композитів з натурального волокна.
- Серед неповноцінних M i3 будуть такі моделі, як 40 xDrive, 50 xDrive та M60 xDrive.
- Поточні плани бренду передбачають семирічний серійний період виробництва електричних i3 та iM3.
На відміну від поточного бензинового M3, який пропонується в кількох різних варіантах, включаючи базову модель, M3 Performance, перший в історії M3 Touring та M3 CS, на даний момент підтверджено лише одну версію iM3.
На жаль, деталі силового агрегату залишаються загадкою і можуть стати відомими лише через кілька місяців після запуску автомобіля. Було висловлено припущення, що він може мати до чотирьох електродвигунів, що дозволить використовувати складну векторизацію крутного моменту.
iM3 також стане однією з перших серійних моделей BMW, у якій буде використано новий матеріал з натурального волокна. Минулого тижня було анонсовано, що композит з натурального волокна був розроблений спільно зі швейцарською фірмою та отриманий з насіння льону. Він розроблений таким же міцним, як вуглецеве волокно, але з на 40% меншими викидами CO2, необхідними для його виробництва. Його можна буде використовувати для ковшеподібних сидінь автомобіля та інших елементів оздоблення. Також стандартно буде встановлений проекційний дисплей та панорамний люк.
А як щодо i3, які не є M?
Окрім iM3, очікується, що стандартна лінійка i3 надійде у виробництво в липні 2026 року та працюватиме разом із флагманом до жовтня 2034 року. Повідомляється, що розглядається кілька версій, включаючи i3 20, 40, 40 xDrive, 50, 50 xDrive та M60 xDrive. Модель M60 має з'явитися в продажу в березні 2027 року.
Технічні характеристики залишаються в таємниці, але ключові особливості можуть включати аналогічні багатофункціональні сидіння з 5-ї серії , панорамний скляний люк у стандартній комплектації, опціональну систему допомоги водієві на шосе та вибір 19-, 20- та 21-дюймових коліс. M60 xDrive також матиме адаптивну підвіску M, гальма M, кермо M та інші спортивні функції.











