Повністю автономне водіння Tesla під вогнем критики через нездатність розпізнати залізничні переїзди

Водіям доводилося ігнорувати систему FSD, щоб зупинити свої транспортні засоби на діючих залізничних переїздах.
Незважаючи на те, що технологія рекламується як повністю автономне водіння (під наглядом), Tesla має напівавтономну систему водіння 2-го рівня , яка вимагає від людей залученості та готовності реагувати за потреби. Для цього є вагома причина, оскільки технологія має обмеження та далека від досконалості.
Це знову стало зрозуміло, оскільки NBC News повідомляє, що Full-Self Driving, схоже, має проблеми з розпізнаванням залізничних переїздів. Телеканал навіть зафіксував це на відео, коли Model Y наближався до активного переїзду і його довелося зупинити вручну.
- Повідомляється, що FSD Tesla має проблеми з правильним виявленням активних залізничних переїздів.
- Транспортні засоби можуть не розпізнавати миготливі сигнали та опускання шлагбаумів проїзду.
- Експерти припускають, що Tesla, можливо, не використала достатньо даних для навчання своєї системи FSD.
Однак, схоже, залізничний переїзд щойно активувався, оскільки важелі ще навіть не були опущені наполовину. Це може допомогти пояснити, чому транспортний засіб не зупинився автоматично сам по собі.
Незважаючи на це, NBC News поспілкувалася з кількома іншими водіями Tesla, які повідомляли про проблеми на залізничних переїздах. Вони також знайшли численні скарги на форумах, а також відео, на яких видно, як транспортні засоби стикаються з проблемами на переїздах.
Мережа звернулася до Національної адміністрації безпеки дорожнього руху, яка заявила: «Нам відомо про інциденти, і ми спілкуємося з виробником». Вони додали, що «агентство постійно аналізує скарги споживачів, щоб визначити, чи існує потенційна тенденція до дефектів безпеки транспортних засобів».
Не зовсім зрозуміло, чому система повністю автономного водіння Tesla, схоже, має проблеми на залізничних переїздах, але деякі експерти припустили, що компанія не використала достатньо прикладів для належного навчання свого програмного забезпечення розпізнаванню різних налаштувань по всій країні.
Однак, навіть якби це було так, можна було б очікувати, що система хоча б розпізнає миготливі залізничні вогні. Однак на одному відео система, здається, надає пріоритет зеленому сигналу світлофора вдалині. В результаті автомобіль намагається проїхати переїзд, коли шлагбаум опускається.
Проблеми, схоже, випадкові, але аварії вже були зареєстровані. NBC згадував один випадок у червні, коли Tesla, як повідомляється, повернула ліворуч на залізничні колії і через кілька хвилин була збита поїздом.
Tesla та Ілон Маск, схоже, не прокоментували цю новину, але відвертий мільярдер опублікував повідомлення у своїй соціальній мережі, зазначивши, що «FSD Supervised тепер доступний в Австралії та Новій Зеландії». Однак користувачам варто бути трохи обережними на залізничних переїздах.
Примітка: Головне зображення взято з інциденту, який стався на початку цього літа (Фото Spitlers Garage & Towing's / Facebook)