Основний бренд BMW поставив менше автомобілів, ніж BMW M, Mini та Rolls Royce

Група BMW готується до випуску хвилі автомобілів Neue Klasse, які повинні виглядати та працювати краще, ніж будь-які моделі, що пропонує автовиробник сьогодні. Судячи з останніх показників продажів, цей перехід не може відбутися достатньо швидко.
Хоча бренди BMW M, Mini та Rolls-Royce, три з чотирьох інших брендів, що входять до BMW Group разом з основним брендом BMW, показали здорове зростання продажів у другому кварталі, кількість поставок основного бренду пішла в протилежному напрямку.
Продажі BMW Group зросли на 0,4 відсотка до 621 300 з квітня по червень, але продажі бренду BMW впали на 2,6 відсотка до 550 700. Завдяки успіху інших брендів групи, загальні показники групи не були негативними. Продажі BMW M зросли на 7,8 відсотка до 55 400, Mini — на 33,1 відсотка до 69 200, а Rolls-Royce поставив 1 415 автомобілів, що на 9,4 відсотка більше, ніж у другому кварталі 2024 року. Чорною вівцею став мотоциклетний підрозділ Motorrad, чиї продажі впали на 8 відсотків до 61 309.
Одним з позитивних моментів для основного бренду BMW є зростання продажів електромобілів. Продажі електромобілів зросли на 15,7 відсотка в першому півріччі цього року (і на менш вражаючі 2,9 відсотка для другого кварталу), тоді як загальний показник для поставок електромобілів та гібридів з підключенням до мережі зріс на 18,5 відсотка в першому півріччі (і на 10,2 відсотка в другому кварталі).
Як і конкуруючі бренди, такі як Porsche та Mercedes, BMW має важкі часи в Китаї, хоча і не такі важкі, як показують цифри продажів. Поставки в Китаї впали на 13,7 відсотка в другому кварталі до 166 700, що не дуже добре, але Mercedes показав спад на 19 відсотків, а Porsche — на шокуючі 28 відсотків. Були й кращі новини в інших регіонах: продажі групи в Європі зросли на 10,1 відсотка до 255 900, а продажі в США зросли на 1,4 відсотка до 98 500.