Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla

Чому це важливо? Honda Prelude повернувся після тривалої перерви, але тести в Японії показали, що розгін від 0 до 100 км/год займає понад 9 секунд — повільніше, ніж у базової Toyota Corolla! Це викликало шок серед фанатів бренду, адже новий Prelude позиціонується як спортивне купе.
Розгін: Повільніший за Civic та Corolla
За даними японських тестів:
- Prelude розганяється від 0 до 100 км/год за 9,08 секунди (в режимі Sport — 9,10 с).
- Для порівняння:
- Honda Civic Hybrid e:HEV (180 к.с.) — 7,8 секунди.
- Toyota Corolla Hatchback (базова версія) — 8,3 секунди.
- Honda Civic Sport Touring Hybrid (200 к.с.) — 6,2 секунди до 96 км/год.
Чи використовувався Launch Control? Поки невідомо, але навіть без цього результати виглядають розчаровуючими.
Технічні характеристики: Гібрид з обмеженою потужністю
Prelude оснащений:
- 2,0-літровим 4-циліндровим двигуном + двома електромоторами.
- Сума потужності: 200 к.с. (149 кВт).
- Привід: передній.
- Вага: 1 460 кг — на 185 кг важчий, ніж найлегша Toyota GR86 (228 к.с.).
Для порівняння:
- Toyota GR86 легший, потужніший та швидший.
- Prelude виграє лише в паливній економічності — 23,6 км/л (55,5 миль/галон) за циклом WLTC.
Керування: Краще, ніж динаміка
Незважаючи на низьку потужність, Honda зосередилася на керованості:
- Адаптивні амортизатори.
- Передня підвіска Dual-Axis Strut, запозичена у Civic Type R.
- Гальма Brembo з чотирма поршнями спереду.
Це робить Prelude цікавим для водіїв, які цінують точність керування більше, ніж прискорення.
S+ Shift: Імітація механічної коробки передач
Prelude оснащений системою S+ Shift, яка імітує 8-ступінчасту автоматичну коробку передач за допомогою:
- Плавної координації двигуна та електромотора.
- Перегазовки при зниженні передач.
- Утримання передач під навантаженням.
Деякі критики вважають, що саме ця система сповільнює розгін.
Ціна та ринок
- Ціна в Японії: від ¥6 179 800 (~$40 585).
- Дебют в США: запланований на пізню осінь 2025 року.
Чи варто купувати Prelude?
- Так, якщо вам важливі дизайн, керованість та економічність.
- Ні, якщо ви очікуєте справжнього спортивного автомобіля.
Чи розчарований ви новим Prelude? Поділіться своїми думками в коментарях!
















