AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla

14.10.2025 13:03 • Автор: Autodosug
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla

Чому це важливо? Honda Prelude повернувся після тривалої перерви, але тести в Японії показали, що розгін від 0 до 100 км/год займає понад 9 секунд — повільніше, ніж у базової Toyota Corolla! Це викликало шок серед фанатів бренду, адже новий Prelude позиціонується як спортивне купе.

 Розгін: Повільніший за Civic та Corolla

За даними японських тестів:

  • Prelude розганяється від 0 до 100 км/год за 9,08 секунди (в режимі Sport — 9,10 с).
  • Для порівняння:
    • Honda Civic Hybrid e:HEV (180 к.с.) — 7,8 секунди.
    • Toyota Corolla Hatchback (базова версія) — 8,3 секунди.
    • Honda Civic Sport Touring Hybrid (200 к.с.) — 6,2 секунди до 96 км/год.

Чи використовувався Launch Control? Поки невідомо, але навіть без цього результати виглядають розчаровуючими.

 Технічні характеристики: Гібрид з обмеженою потужністю

Prelude оснащений:

  • 2,0-літровим 4-циліндровим двигуном + двома електромоторами.
  • Сума потужності: 200 к.с. (149 кВт).
  • Привід: передній.
  • Вага: 1 460 кг — на 185 кг важчий, ніж найлегша Toyota GR86 (228 к.с.).

Для порівняння:

  • Toyota GR86 легший, потужніший та швидший.
  • Prelude виграє лише в паливній економічності — 23,6 км/л (55,5 миль/галон) за циклом WLTC.

 Керування: Краще, ніж динаміка

Незважаючи на низьку потужність, Honda зосередилася на керованості:

  • Адаптивні амортизатори.
  • Передня підвіска Dual-Axis Strut, запозичена у Civic Type R.
  • Гальма Brembo з чотирма поршнями спереду.

Це робить Prelude цікавим для водіїв, які цінують точність керування більше, ніж прискорення.

 S+ Shift: Імітація механічної коробки передач

Prelude оснащений системою S+ Shift, яка імітує 8-ступінчасту автоматичну коробку передач за допомогою:

  • Плавної координації двигуна та електромотора.
  • Перегазовки при зниженні передач.
  • Утримання передач під навантаженням.

Деякі критики вважають, що саме ця система сповільнює розгін.

 Ціна та ринок

  • Ціна в Японії: від ¥6 179 800 (~$40 585).
  • Дебют в США: запланований на пізню осінь 2025 року.

Чи варто купувати Prelude?

  • Так, якщо вам важливі дизайн, керованість та економічність.
  • Ні, якщо ви очікуєте справжнього спортивного автомобіля.

Чи розчарований ви новим Prelude? Поділіться своїми думками в коментарях!

Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla
Новий Prelude від Honda розганяється від 0 до 62 миль/год повільніше, ніж базова Corolla