Новий китайський електромобіль Stellantis прибуває, щоб кинути виклик улюбленим хетчбекам Європи

Leapmotor B05 — компактний хетчбек з повністю електричною силовою установкою. Низький електричний автомобіль, ймовірно, поділятиме платформу з кросовером B10. Він буде доступний у Китаї та Європі, орієнтуючись на VW ID.3 та MG 4.
На виставці IAA Mobility Show у Мюнхені був представлений новий гравець у сегменті компактних електромобілів — Leapmotor B05, підтримуваний Stellantis. Відомий у Китаї як Lafa 5, цей повністю електричний хетчбек створений, щоб конкурувати з такими моделями, як VW ID.3 та MG 4. Його запуск запланований на наступний рік, і він також буде доступний у версії «Ultra» з більш спортивним обвісом.
B05 пропонує низькопрофільну альтернативу кросоверу B10, який уже можна замовити в Європі. Він орієнтований на молодих покупців, які шукають доступний електромобіль зі стильним екстер’єром та високотехнологічним інтер’єром.
Стильний дизайн
Стрункий кузов хетчбека B05 поєднує в собі знайомі дизайнерські риси інших продуктів Leapmotor. Серед особливостей — затемнені фари, з’єднані тонкою решіткою, спортивні повітряні канали на бампері, безрамкові двері та світлодіодні задні ліхтарі, що нагадують Porsche.
Екземпляр, представлений у Мюнхені, пофарбований у яскраво-жовтий колір, доповнений глянцевими чорними акцентами та 19-дюймовими литими дисками. За винятком назви, європейська версія ідентична китайській Lafa 5, хоча остання також оснащена датчиком LiDar на даху, що вказує на більш просунуті можливості автономного водіння.
Компанія також поділилася фотографіями версії «Ultra», офіційна презентація якої відбудеться пізніше цього року перед виходом на ринок у 2026 році. Вона відрізняється вираженим сплітером, більшим заднім антикрилом та трохи переробленим заднім бампером.
Технічні характеристики
Довжина B05 становить 4 430 мм (174,4 дюйма), ширина — 1 880 мм (74 дюйми), висота — 1 520 мм (59,8 дюйма), а колісна база — 2 735 мм (107,7 дюйма). Для порівняння, кросовер B10 на 85 мм (3,4 дюйма) довший, на 5 мм (0,2 дюйма) ширший і на 135 мм (5,3 дюйма) вищий, але має таку саму колісну базу.
Поки Leapmotor не оголосив повні технічні характеристики, очікується, що B05 поділятиме архітектуру LEAP3.5 з B10. Це означає, що він може оснащуватися одним електродвигуном потужністю 215 к.с. (160 кВт / 218 к.с.) та крутним моментом 240 Нм (177 фунт-фут), а також пропонувати вибір між акумуляторами ємністю 56,2 кВт·год та 67,1 кВт·год. Останній забезпечує запас ходу за циклом WLTP до 434 км (270 миль) у кросовері B10, тому для хетчбека можна очікувати подібний показник.
Автовиробник зазначає, що налаштування шасі B10 було розроблено за участю інженерної команди Stellantis і має розподіл ваги 50:50 та багатоважільну задню підвіску. Те саме може стосуватися й електричного хетчбека. Електромобілі також можуть мати подібну компоновку салону з 14,6-дюймовим мультимедійним дисплеєм, що працює на чіпі Snapdragon 8155 та системі Leap OS 4.0 Plus.
Ціна та ринки
Stellantis поки не оголосив ціну на хетчбек Leapmotor B05, але він буде доступнішим за кросовер B10, який зараз коштує від €29 900 ($35 000) на деяких європейських ринках. Це зробить його дешевшим за VW ID.3, який у Німеччині коштує від €33 330 ($39 100).


























