Новий Honda Prelude вже тут, але не називайте його спортивним автомобілем

Повернення легенди: Honda Prelude 2026 року
Чекали довго, але Honda Prelude 2026 року нарешті дебютував у Північній Америці. Він відроджує одну з найіконічніших моделей японського бренду, але, попри стриманий дизайн і дводверний кузов, це не спортивний автомобіль. Сама Honda позиціонує новий Prelude як гран турер, який надійде до дилерів цієї осені.
- Новий Prelude запозичує силову установку у гібридної версії Honda Civic.
- На Prelude дебютує новий режим S+ Shift від Honda, який імітує коробку передач.
- Незважаючи на характер «гран турера», автомобіль використовує компоненти шасі від Civic Type R.
Honda Prelude 2026 - Технічні характеристики: гібридна силова установка
Під капотом — та сама гібридна силова установка, що і в Honda Civic Hybrid: 2,0-літровий атмосферний двигун потужністю 141 к.с. (при 6000 об/хв) і 134 Н·м крутного моменту (при 4500 об/хв). Електродвигун додає ще 181 к.с. і 232 Н·м, але через особливості роботи систем сумарна потужність становить 200 к.с. і 232 Н·м.
Швидкі факти про Honda Prelude 2026
| Параметр | Значення |
|---|---|
| Модель | 2026 Honda Prelude |
| Тип двигуна | Atkinson R4, 2.0 л |
| Потужність ДВЗ | 141 к.с., 134 Н·м |
| Потужність електро | 181 к.с., 232 Н·м |
| Сумарна потужність | 200 к.с. |
| Колісна база | 2606 мм |
| Довжина | 4532 мм |
| Висота | 1356 мм |
| Ширина | 1880 мм |
| Об’єм багажника | 428 л |
| Початок продажів | Осінь 2025 року |
| Рекомендована ціна | Не оголошена |
Honda Prelude 2026 - Трансмісія та режими водіння
Пrelude не має традиційної коробки передач — електродвигун безпосередньо приводить передні колеса. Для імітації перемикання передач Honda використовує систему Linear Shift Control. Новинкою став режим S+ Shift, який утримує оберти, активує підрульові перемикачі та імітує перегазовку при зниженні передачі, додаючи драйверу відчуття спортивного автомобіля. Прискорення, вага та витрата палива поки не оголошені.
Шасі від Civic Type R
Хоча силова установка не спортивна, шасі Prelude запозичено у Civic Type R: передня підвіска з подвійними важелями, широка колія та адаптивні амортизатори, але з м’якшим налаштуванням для комфорту. Гальма — також від Type R: 350-мм диски спереду з 4-поршневими суппортами та 305-мм ззаду.
Інтер’єр: спортивний та зручний
Салон Prelude запозичено у Civic, але з унікальними елементами: асиметричні сидіння (жорсткіша підтримка для водія, м’якший профіль для пасажира), 10,2-дюймова приладова панель, 9-дюймовий екран мультимедіа з бездротовими Apple CarPlay та Android Auto.
Автомобіль пропонує 2+2 компонування з 81 см простору для ніг на задньому ряді. Багажник об’ємом 428 літрів (з функцією складання задніх сидінь 60/40).
Безпека та опції
Усі версії оснащені аудіосистемою Bose (8 динаміків) та пакетом Honda Sensing (попередження про зіткнення, автоматичне гальмування, моніторинг сліпих зон).
Ціна поки не оголошена, але Honda обіцяє деталі найближчим часом.






















