AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Нові WRC 2027 від FIA виглядають так, ніби щойно зійшли зі зйомок GTA

23.12.2025 10:03 • Автор: Jett Marlowe
Нові WRC 2027 від FIA виглядають так, ніби щойно зійшли зі зйомок GTA

Світ Чемпіонату світу з ралі (WRC) змінюється блискавично: Міжнародна автомобільна федерація (FIA) розкрила перші концептуальні зображення того, якими можуть бути автомобілі для сезону 2027 року, і вони виглядають… не як традиційні WRC-боліди, а скоріше як проєкти з відеогри чи футуристичного блокбастера.

Ці концепти — перший візуальний натяк на те, як виглядатиме нова генерація Rally1-автомобілів, що з’являться з прийняттям оновлених технічних правил WRC27. Автомобілі отримали нестандартні пропорції, нові силуети й стильні дизайнерські риси, що нагадують комбінації спортивних “заряджених” седанів і компактних кросоверів із натяками на сучасні дорожні авто. Те, що ми бачимо, виглядає так, ніби автомобілі вирвалися з гаража Gran Theft Auto — із широкими арками, агресивною формою та футуристичними пропорціями.

Концепти з характером: від седана до кросовера

Три попередні концептуальні зразки демонструють вражаюче різноманіття майбутніх Rally1-машин. Один із них має стильні фари, схожі на Audi RS3, з агресивним поглядом уперед, інший нагадує низький, “спортивний” кросовер на кшталт Porsche Macan EV, а третій має спортивні обриси, що підкреслюють витончені лінії кузова. Такий спектр форм — від “седанної” до “кросоверної” — радикально відрізняється від того, що ми звикли бачити у топовому ралі.

Нова технічна база кардинально змінює підхід до зовнішності: регламент більше не зобов’язує будувати автомобілі на основі серійних моделей, як це було раніше. Натомість визначено референсний об’єм кузова, у межах якого дизайнери мають повну свободу для творчості. Це значно розширює поле для експериментів із пропорціями та зовнішнім виглядом.

Техніка: простіше й доступніше

Незважаючи на кардинальні зміни в дизайні, нові Rally1-автомобілі отримають уніфіковану технічну основу, що значно здешевить їх виробництво та участь у змаганнях. Усі вони будуть оснащені 1,6-літровим турбованим чотирициліндровим двигуном, потужність якого обмежена приблизно 290 кінськими силами — це суттєво менше, ніж у нинішніх болідів, але близько до рівня Rally2-машин.

Максимальна вартість кожного автомобіля у топовому виконанні обмежена приблизно 345 000 євро, що створює більш доступний шлях для команд і виробників, ніж будь-коли раніше. Новий технічний пакет включає одну стандартну п’ятиступеневу коробку передач, повний привід та підвіску з подвійними важелями, а також міцну безпекову клітку на трубній основі, що забезпечує захист екіпажу.

Новий етап для чемпіонату

Зміни у правилах означають не просто рестайлінг болідів — це перехід до нового етапу в розвитку ралі, де технологічна свобода і креативність дизайну йдуть поруч із прагненням зробити чемпіонат більш доступним і конкурентним. Правила WRC27 закладають основу для машин, які можуть виглядати дуже по-різному, але всі вони відповідатимуть суворим вимогам безпеки та спортивної техніки.

Ця революція виглядає як відповідь на запити часу: падіння витрат, збільшення інтересу виробників і технологічна універсальність. У майбутньому, коли ці машини вийдуть на траси, вони можуть здивувати не лише своїми перформанс-характеристиками, а й тим, наскільки різною може бути зовнішність “рутульного” боліда.

Нові WRC 2027 від FIA виглядають так, ніби щойно зійшли зі зйомок GTA
Нові WRC 2027 від FIA виглядають так, ніби щойно зійшли зі зйомок GTA
Нові WRC 2027 від FIA виглядають так, ніби щойно зійшли зі зйомок GTA
Нові WRC 2027 від FIA виглядають так, ніби щойно зійшли зі зйомок GTA
Нові WRC 2027 від FIA виглядають так, ніби щойно зійшли зі зйомок GTA
Нові WRC 2027 від FIA виглядають так, ніби щойно зійшли зі зйомок GTA
Нові WRC 2027 від FIA виглядають так, ніби щойно зійшли зі зйомок GTA