Nissan Magnite за 7000 доларів штурмом підкорює Азію

Дизайн і зовнішній вигляд Nissan Magnite
Після фейсліфту 2024 року Magnite отримав ширшу решітку радіатора, більш сучасні бі-LED фари та нову графіку задніх світлодіодних ліхтарів. Стиль доповнює спойлер на даху, який насправді витримує навантаження до 50 кг.
Інтер’єр та оснащення Nissan Magnite
Салон доступний у декількох кольорах — топові версії вирізняються помаранчевим шкірозамінником і приємними на дотик поверхнями. Є цифрова панель приладів, сенсорний екран з можливістю показу тиску шин, але його сенсоріка та роздільна здатність залишають бажати кращого. Задні сидіння просторі, з підлокітником, вентиляційними дефлекторами й USB-портом.
Практичність і багажник Nissan Magnite
Заднє сидіння має співвідношення складання 60/40, багажник вміщує до 960 літрів при складанні — або 333 літри в стандартному положенні. Є повноформатна запаска, а не лише «гелійна» чи ремкомплект.
Дорога і ходові характеристики Nissan Magnite
Підвіска тримає машину навіть на поганих дорогах, хоча відчувається крен. Шини Ceat Securadrive втрачають зчеплення раніше, ніж шалено просідає шасі. На високих обертах двигун — шумний, і двері звучать дешево, потребують сильного закривання.
Безпека Nissan Magnite
Facelift-версія Magnite здобула 5-зірковий рейтинг Global NCAP — значне покращення порівняно з попереднім 2-зірковим результатом.
Технічні характеристики та трансмісія Nissan Magnite
Під капотом — два 1,0-літрові атмосферний та турбований трициліндрові двигуни з потужністю до ~100 к.с. Версії пропонують 5-ступеневу МКП, автоматизовану EZ-Shift або CVT для турбо-моделі. У варіанті з турбо-CVT автомобіль відрізняється живішою динамікою, на відміну від AMT, що повільніше реагує на прискорення.
Переваги Nissan Magnite:
Яскравий і сучасний дизайн
Просторий та багатофункціональний салон
Безпечна платформа (5 зірок Global NCAP)
Доступна ціна при солідному оснащенні
Втрачні моменти Nissan Magnite:
Жорсткіший AMT з низькою динамікою
Недоробки в якості матеріалів
Шумність двигуна на високих обертах

























