NHTSA перевіряє понад 91 тисячу Range Rover Sport

Американське агентство NHTSA розпочало попереднє розслідування щодо понад 91 856 автомобілів Range Rover Sport (2014–2017), через підозру на дефект алюмінієвого переднього поворотного кулака, що може потенційно призвести до втрати керованості та аварій.
Проблема полягає в верхньому шарнірі кулака, де він може тріскати або відламуватись на з'єднанні з кульовою опорою, що приводить до від'єднання переднього колеса від важливих вузлів – включаючи гальма і рульове управління. Агентство вже отримало 12 офіційних звернень від власників про подібні інциденти, хоча наразі не зафіксовано крашів або травм унаслідок цієї несправності.
Загалом NHTSA вивчатиме масштаби, причини і потенційні наслідки дефекту, що є першим кроком перед можливим відкликом. Аналогічна проблема з поворотним кулаком вже спричинила відклик у 2017 році моделей Range Rover Evoque та Discovery Sport.
Для власників моделей 2014–2017 років важливо негайно звернути увагу на наступні сигнали:
- поява скрипів, хрускоту або сторонніх звуків при повороті;
- будь-які відчутні зміни в керованості або реакції коліс;
- передчасне зношення або люфт у передній підвісці.
У разі виявлення таких симптомів рекомендується позашляхову діагностику у сертифікованого дилера JLR або звернення до відповідального органу з обслуговування кузова і шасі.