Ненавидите гігантські решітки BMW? Винний Китай

BMW відмовляється від великих решіток у дизайні Neue Klasse
- BMW відходить від великих та сміливих решіток у новому дизайні Neue Klasse.
- Адріан ван Хойдонк заявив, що гігантські решітки популярні в Китаї.
- Компанія вважає, що великі решітки принесли більше користі, ніж шкоди.
Новий дизайн: повернення до класики
BMW нещодавно представила iX3 на Моторшоу в Мюнхені і ввела новий дизайн Neue Klasse, який згодом пошириться на інші моделі. Це станеться досить швидко: компанія підтвердила, що нові елементи будуть інтегровані в майже 40 нових та оновлених автомобілів між 2024 та 2027 роками.
Дизайн Neue Klasse отримав переважно позитивні відгуки, особливо завдяки новій передній частині з тонкою подвійною решіткою у формі нирок та "горизонтальним світловим підписом". Це значна зміна, і BMW раніше заявляла, що ці елементи нагадують моделі 1600 та 2002 1960–1970-х років.
Чому з’явилися великі решітки?
Це майже повна протилежність гігантським решіткам, які прикрашають 7-серію, iX та інші моделі. Хоча ці решітки часто критикували, голова дизайну BMW Адріан ван Хойдонк не шкодує про їхнє існування.
У розмові з CarExpert, він зазначив, що великі решітки популярні в "деяких регіонах світу, таких як Китай". Він додав, що "люди все ще просять великі решітки", що створює "складну ситуацію" для глобального бренду, як-от BMW.
Незважаючи на те, що це, ймовірно, поступка китайському ринку, ван Хойдонк стверджує, що великі решітки не викликали негативної реакції клієнтів. Хоча він визнав наявність "негативних коментарів", продажі не постраждали.
"Не було негативної реакції від клієнтів. Звичайно, ми враховували всі негативні коментарі, але ніколи не бачили їхнього впливу на продажі. Насправді, навпаки. Тому ми не відчували необхідності реагувати."
Великі решітки не зникнуть, а еволюціонують
Хоча гігантські решітки часто ставали об’єктом жартів, ван Хойдонк зазначив, що вони виконують функцію, оскільки можуть містити безліч датчиків. Він також сказав, що компанія пропонуватиме різноманітні форми та розміри решіток, що свідчить про те, що ера гігантських решіток ще не закінчилася.
"На автомобілі [наприклад, iX3] ми вважаємо, що цей розмір решітки добре підходить. Також у цій передній частині розміщено більше датчиків, ніж коли-небудь раніше. Звичайно, наші автомобілі стають все розумнішими. Вони можуть їздити далі автономно. Тому одне з питань, яке нам довелося вирішити в дизайні, — як інтегрувати ці датчики."
"Вони всі знаходяться в цій передній частині, але ви їх не бачите. Це також була одна з причин, чому решітка мала стати високофункціональною, як і є."
Це вже помітно на оновленій 7-серії, яка зберігає велику решітку, але вона стала трохи стриманішою.
Чи подобаються вам великі решітки BMW, чи краще нові тонкі?












