Наступний V8 від Mercedes буде голоснішим та споживатиме менше пального

Восьмициліндрові двигуни сьогодні не такі поширені, як десять років тому, але вони далеко не забуті. Одним з найвідданіших їхніх прихильників є Mercedes-AMG, яка планує підтримувати їхнє існування й надалі. Навіть попри те, що C 63 S викликав суперечки, замінивши V8 на гібридний чотирициліндровий двигун, в Аффальтербасі вже розробляють нові восьмициліндрові силові агрегати.
- Новий V8 буде потужнішим за поточну версію та економнішим.
- Mercedes-AMG поки не повідомила, які моделі отримають цей двигун.
- Паралельно підрозділ AMG працює над електричним конкурентом Porsche Taycan.
Радикальна зміна стратегії
AMG поки що не розголошує, коли з’являться нові V8 та які моделі їх отримають, але підтвердила, що зможе збільшити потужність, водночас зменшивши викиди. З точки зору автолюбителя, коли зменшення об’єму двигунів стало нормою галузі, а виробники — включаючи Ferrari — переходять з V8 на V6, Аффальтербах заслуговує на похвалу за відданість восьмициліндровим двигунам.
Під час недавнього інтерв’ю Auto Express, керівник відділу розробки транспортних засобів AMG Штеффен Ястров заявив, що його команда працює над покращенням реакції наступного покоління V8. Найзначнішою зміною стане впровадження плоского колінчастого вала.
Це дозволить новому V8 від AMG обертатися на вищих обертах, ніж поточна версія, і зробить його більш захопливим. Однак наявність плоского колінчастого вала також радикально змінить звук двигуна, позбавивши його глибокого, гуркотливого реву високо оціненої 4,0-літрової двотурбінної V8, яку компанія використовувала досі.
Розвиток у двох напрямках: ДВЗ та електромобілі
Під час того ж інтерв’ю виконавчий директор AMG Міхаель Шібе зазначив, що "головна мета AMG — обслуговувати наших клієнтів", додавши, що "якщо попит на V8 залишається, то їхнє виробництво в межах норм має бути нашою інженерною метою".
Шібе також сказав, що команда AMG "визначила діапазон потужності, і верхня межа, звичайно, вища, ніж те, що ми знаємо сьогодні", порівняно з існуючим восьмициліндровим двигуном. "Є речі, які можна зробити для покращення характеристик двигуна внутрішнього згоряння, наприклад, реакції педалі газу", — додав він.
Перш ніж AMG представить наступне покоління V8, вона вийде на новий ринковий сегмент з серійним AMG XX. Цей повністю електричний седан був нещодавно представлений рекордним концепт-каром і стане конкурентом Porsche Taycan та Audi RS e-tron GT.