Найпотужніший Audi RS має те, чого немає в BMW M5

Прототип RS6 e-tron помічений на дорогах попри чутки про скасування проекту
- Прототип Audi RS6 e-tron помічений на дорогах, незважаючи на повідомлення про можливе скасування проекту.
- RS6 з двигуном внутрішнього згоряння та гібридною технологією очікується з трохи нижчою потужністю.
- Обидва прототипи мають розширені крила та унікальні стилістичні елементи, які відрізняють електричну версію від гібридної.
Легендарний Audi RS6: два десятиліття мрій ентузіастів
Поєднання приголомшливого прискорення, впевненості повного приводу, стильного дизайну та повсякденної універсальності зробило Audi RS6 Avant ідеальним автомобілем для щоденного використання для шанувальників вже більше двох десятиліть. Спочатку Audi планувала запропонувати покупцям дві версії наступного RS6: гібридну plug-in та повністю електричну e-tron. Однак новий звіт цього тижня, з посиланням на неназваних інсайдерів компанії, свідчить про зміну планів — повністю електричний RS6 e-tron нібито скасовано.
Офіційного підтвердження від Audi поки що немає. Ускладнює ситуацію те, що прототипи RS6 e-tron все ще помічають на громадських дорогах — наші шпигуни сфотографували їх двічі за останні дні. Це може означати, що проект все ще живий, або що Audi використовує прототипи для тестування інших систем перед остаточним закриттям моделі.
Різні платформи: гібрид vs. електромобіль
Хоча обидві моделі — з двигуном внутрішнього згоряння та електрична — мали б носити емблему RS6 і мати схожий спортивний силует універсала, їхні основи суттєво відрізняються.
- Версія з ДВЗ базується на традиційній платформі для двигунів внутрішнього згоряння, вперше в RS6 поєднану з гібридною технологією plug-in.
- Електрична версія, яку помітили під час тестувань, побудована на платформі VW Group PPE, яка також лежить в основі A6 e-tron, S6 e-tron, Q6 e-tron та Porsche Macan Electric.
Потужність та продуктивність
Audi поки що не розкрила технічні деталі, але враховуючи, що S6 e-tron розвиває 543 к.с. (405 кВт / 551 к.с.), RS6 e-tron (якщо його розробка продовжується) може мати близько 805 к.с. (600 кВт / 816 к.с.). Однак навіть ця цифра виглядає скромно порівняно з сучасними електричними седанами, такими як Xiaomi SU7 та Porsche Taycan, які пропонують до 1527 к.с. (1139 кВт / 1548 к.с.).
BMW поки що не пропонує електричного M5, а i5 M60 обмежується 593 к.с. (442 кВт / 601 к.с.).
Очікується, що бензиновий RS6 буде менш потужним, ніж його електричний брат — приблизно 750 к.с. (560 кВт / 760 к.с.), але це не обов’язково означає гіршу продуктивність, оскільки він буде важити на кілька сотень кілограмів менше, ніж e-tron, маса якого може сягати 2500 кг (5510 фунтів) через важку батарею.
Дизайн: відмінності між електричною та гібридною версіями
Обидва прототипи мають розширені крила порівняно з звичайними A6/S6, а також вентиляційні отвори перед дверима.
Головні відмінності:
- Електрична версія має розділені фари та закриту решітку радіатора.
- Гібридна версія зберігає традиційну решітку та фари, але з набагато більшими зовнішніми повітрязабірниками, які, звичайно, не потрібні e-tron.
- Ззаду гібридний RS6 виділяється таіллайтами у формі вусів.
Невизначене майбутнє RS6 e-tron
Спочатку очікувалося, що RS6 e-tron з’явиться першим, а гібридний варіант — у 2026 році, обидва у кузовах ліфтбек та універсал. Однак через чутки про скасування ці терміни тепер під питанням. Поки Audi не уточнить свою позицію, RS6 e-tron залишається в підвішеному стані — між дорожніми випробуваннями та чутками про раннє закриття проекту.



