AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW

09.10.2025 10:03 • Автор: Autodosug
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW

 Renault 5 E-Tech: повернення легенди в електричному форматі

Renault офіційно представила серійну версію Renault 5 E-Tech Electricнайменший та найдоступніший електромобіль бренду, який має перевершити Volkswagen ID.1 за ціною, дизайном та технічними характеристиками. Авто дебютувало на Паризькому автосалоні 2025 і вже приймає замовлення в Європі.

Дизайн: ретро-футуризм

Екстер’єр:

  • Класичні пропорції Renault 5 (короткий капот, вертикальна задня частина).
  • Світлодіодна оптика у формі "C" (фірмовий стиль Renault).
  • Кольори кузова:
    • "Electric Blue" (ексклюзивний для E-Tech).
    • "Noir Profond" (глибокий чорний з матовим покриттям).
    • "Gris Alpine" (сірий металік).
  • Колеса: 17-дюймові литі диски (опція – 18-дюймові для топових версій).

Габарити:

ПараметрRenault 5 E-TechVolkswagen ID.1 (очікувано)Citroën ë-C3
Довжина3 900 мм3 850 мм4 000 мм
Ширина1 700 мм1 680 мм1 730 мм
Висота1 400 мм1 500 мм1 520 мм
Колісна база2 540 мм2 450 мм2 540 мм

Стандартна версія:

  • Ємність батареї: 40 кВт·год (літій-іонна, виробництва LG Energy Solution).
  • Запас ходу (WLTP): 300 км (реально ~240–250 км).
  • Потужність: 95 к.с. (70 кВт).
  • Крутний момент: 200 Н·м.
  • Прискорення 0–100 км/год: 11.5 секунди.

Версія з підвищеною ємністю (E-Tech Long Range):

  • Ємність батареї: 52 кВт·год.
  • Запас ходу (WLTP): 400 км (реально ~320–340 км).
  • Потужність: 136 к.с. (100 кВт).
  • Прискорення 0–100 км/год: 8.5 секунди.

Зарядка

  • Повільна зарядка (AC):
    • 7 кВт: 0–100% за 6 годин (40 кВт·год).
    • 11 кВт (опція): 0–100% за 4 години.
  • Швидка зарядка (DC):
    • 50 кВт: 10–80% за 30 хвилин (40 кВт·год).
    • 100 кВт (тільки для Long Range): 10–80% за 20 хвилин.

Платформа та підвіска

  • Платформа: CMF-B EV (спеціально для компактних електромобілів).
    • Переваги:
      • Нижчий центр ваги (батарея вмонтована в підлогу).
      • Краща керованість порівняно з ID.1 (який використовує MEB Entry).
  • Підвіска:
    • Спереду: стійки McPherson.
    • Ззаду: пружинна балка (простота та надійність).
  • Кліренс: 150 мм (достатньо для міських умов).

 Інтер’єр: мінімалізм та технології

  • Салон:
    • Ергономіка: водійське місце нагадує Renault Clio, але з вищим положенням сидіння (як у кросовера).
    • Матеріали:
      • Перероблений пластик (з вмістом 30% рециклованих матеріалів).
      • Тканинна оббивка з екологічним сертифікатом.
  • Технології:
    • 10-дюймовий екран мультимедіа з Google Built-In (Android Auto та карти Google Maps вбудовані).
    • 7-дюймовий цифровий щиток (з режимом еко-водіння).
    • Бездротова зарядка для смартфонів.
    • Система допомоги водієві:
      • Адаптивний круїз-контроль (до 140 км/год).
      • Автоматичне паркування (з 360-градусною камерою).
ПараметрRenault 5 E-Tech (40 кВт·год)VW ID.1 (очікувано)Citroën ë-C3Fiat 500e
Запас ходу (WLTP)300 км280 км320 км320 км
Потужність95 к.с.90 к.с.113 к.с.95 к.с.
Час 0–100 км/год11.5 с12.0 с10.5 с9.5 с
Ціна (Європа)~€25 000~€27 000~€23 000~€30 000
Швидка зарядка50 кВт (30 хв 10–80%)50 кВт (35 хв)100 кВт50 кВт
Гарантія на батарею8 років / 160 000 км8 років / 160 000 км8 років8 років

 Ціна та доступність

Європа (основний ринок):

  • Стартова ціна: €25 000 (для версії з 40 кВт·год).
  • Long Range (52 кВт·год): €29 000.
  • Субсидії:
    • Франція: до €5 000 (кінцева ціна ~€20 000).
    • Німеччина: до €4 500.
    • Італія: до €6 000 (залежно від регіону).
  • Старт продажів: весна 2026 року (перші поставки – літо 2026).

Україна:

  • Офіційні поставки: не плануються (Renault зосереджений на Європі).
  • Альтернативи:
    • Паралельний імпорт (ціна від €28 000–30 000).
    • Конкуренти на ринку:
      • Dacia Spring (від ₴650 000).
      • BYD Dolphin (від ₴800 000).
      • Renault Twingo E-Tech (від ₴750 000).

 Чому Renault 5 E-Tech кращий за Volkswagen ID.1?

  1. Ціна:
    • Renault дешевший на €2 000–3 000 (залежно від комплектації).
  2. Дизайн:
    • Ретро-стиль Renault 5 виглядає яскравіше, ніж консервативний ID.1.
  3. Технічні переваги:
    • Більший запас ходу (300 км vs. 280 км у базовій версії).
    • Швидша зарядка (30 хв vs. 35 хв у ID.1).
  4. Інтер’єр:
    • Більш сучасна мультимедіа (Google Built-In vs. слабка система VW).
  5. Надійність:
    • Renault використовує перевірену платформу CMF-B EV, тоді як MEB Entry (для ID.1) – нова та менш випробувана.

 Для кого цей автомобіль?

Ідеальний вибір, якщо вам потрібен:

  • Компактний електромобіль для міста з стильним дизайном.
  • Доступна ціна (після субсидій ~€20 000).
  • Надійна платформа (CMF-B EV вже використовується в Renault Mégane E-Tech).

Не підійде, якщо ви шукаєте:

  • Авто для далеких поїздок (запас ходу 300 км обмежує можливості).
  • Потужний електрокар (95 к.с. мало для шосе).
  • Преміальний салон (пластик та тканина домінують).

 Конкуренти: хто ще бореться за сегмент компактних EV?

МодельЦіна (Європа)Запас ходу (WLTP)ПеревагиНедоліки
Renault 5 E-Tech~€25 000300–400 кмДизайн, ціна, надійністьМала потужність
VW ID.1~€27 000280 кмБренд VW, просторіший салонДорожчий, слабка мультимедіа
Citroën ë-C3~€23 000320 кмНайдешевша, комфортна підвіскаПовільна зарядка (50 кВт)
Fiat 500e~€30 000320 кмСтильний, хороша динамікаДорогий, малий багажник
Dacia Spring~€20 000230 кмНайдешевша, простаМалий запас ходу, слабка динаміка

 Плани Renault на майбутнє

  • 2026 рік:
    • Старт продажів Renault 5 E-Tech в Європі.
    • Тест-драйви для преси (очікується в першому кварталі 2026).
  • 2027 рік:
    • Версія з батареєю 60 кВт·год (запас ходу 450 км).
    • Спортивна версія Alpine 5 (потужність 200+ к.с.).
  • 2028 рік:
    • Електричний хетчбек на базі Renault 4 (концепт Renault 4ever).

Чи варто чекати Renault 5 E-Tech?

Так, якщо:

  • Ви шукаєте стильний, компактний та доступний електромобіль.
  • Вам подобається ретро-дизайн та простота конструкції.
  • Ви готові чекати до літа 2026 року (або купувати з паралельного імпорту).

Ні, якщо:

  • Вам потрібен автомобіль з великим запасом ходу (краще розглянути BYD Dolphin або MG4).
  • Ви віддаєте перевагу потужнішим моделям (наприклад, Hyundai Kona Electric).

Як ви ставитеся до ретро-електромобілів на кшталт Renault 5 E-Tech? Чи купували б ви таке авто замість сучаснішого, але менш емоційного електрокара (наприклад, VW ID.1)? Поділіться думкою в коментарях!

Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW
Найновіший і найменший електромобіль Renault залишить позаду ID.1 від VW