Найдешевший електричний позашляховик Volkswagen ID.Cross виходить майже без маскування

Volkswagen зробив великий крок у доступний сегмент електромобілів: недавно майже без камуфляжу помітили прототип його найменшого електричного SUV, який, як очікується, увійде до сімейства ID і стане найдоступнішим EV-кросовером марки.
Це авто давно появлялося в концептуальному вигляді, але тепер фахівці-шпигуни зняли майже повністю “оголений” кузов — на ньому навіть видно емблему Volkswagen, що рідко буває у випадку з прототипами під час тестів.
Обличчя концепту Volkswagen ID.Cross, що вже не ховається за маскуванням
Раніше модель була щільно загорнута в спеціальний захисний обважок, який ховав її справжні форми. Але тепер більшість обманних елементів зникло, а із залишків обклейки проступають обриси, майже ідентичні концепту ID.Cross, що дебютував на автошоу в Мюнхені.
Форма кузова — з короткими звисами, широкою «мордою» та виразними лініями — повністю відповідає концепту, який свого часу натякнув на новий фірмовий стиль VW у сегменті маленьких кросоверів. Ліхтарні графіки, які проглядаються навіть крізь маскувальну стрічку, зберігають фірмові LED-елементи Volkswagen.
Volkswagen ID.Cross - Інтер’єр, технології та “розумні” функції
Хоч салон цього прототипу на опублікованих фото не видно, все свідчить про те, що серійна версія отримає сучасну цифрову панель приладів та великий центральний дисплей. Попередня презентація концепту передбачала 11-дюймовий екран спереду та великий 13-дюймовий планшет для мультимедіа з AI-асистентом.
Це узгоджується з загальною стратегією VW зробити інтуїтивно зрозумілу, цифрову кабіну навіть у більш доступних моделях — раніше такі рішення були властиві лише старшим або дорожчим EV.
Технічні основи та можливі характеристики Volkswagen ID.Cross
Малий електричний SUV побудований на тій самій платформі MEB, що лежить в основі інших EV-моделей VW. За попередньою інформацією, він може отримати той самий силовий агрегат, що і ID. Polo EV, — потужність близько 208 к. с. від одного електромотора, змонтованого спереду.
Парочка менш потужних варіантів з приблизно 114 к. с. і 133 к. с. також може з’явитися на старті, щоб забезпечити різні рівні ціни й продуктивності. 🚗🔋
Запас ходу та батарея Volkswagen ID.Cross
Хоч точні дані про батарею для серійної версії поки не оголошено, Volkswagen раніше говорив про запас ходу до приблизно 420 км для концепту у відповідному циклі. Це цілком відповідає очікуванням для компактних EV у сегменті A-B SUV, що робить цей автомобіль конкурентоспроможним для щоденних поїздок.
Стратегія VW у сегменті доступних EV
Поява цього компактного SUV означає, що Volkswagen прагне охопити ширший спектр покупців, пропонуючи не лише великі або дорогі електрокари, а й доступні, практичні EV-кросовери, які можуть стати популярними в містах і передмістях. Це важливий крок у глобальній стратегії бренду щодо електрифікації модельного ряду.
Цей найменший електричний SUV може стати моделлю для “масового ринку” — тими EV, що здобувають найбільшу кількість продажів і стають доступними для широкого кола покупців. Його серійний дебют очікується у 2026 році.


