Mitsubishi повністю виходить з китайського ринку

Mitsubishi повністю виходить з китайського ринку після закінчення спільного підприємства з виробництва двигунів та раніше припинення виробництва з GAC. Прибуток компанії в першому кварталі впав на 84 відсотки через слабкі продажі та митні збори. Мита коштували Mitsubishi 14,4 мільярда єн, значно скоротивши її операційний прибуток.
Складний початок 2025 року поставив Mitsubishi під посилений тиск, оскільки компанія повідомила про різке падіння прибутків і прийняла значне рішення про повний вихід з китайського ринку. Після припинення виробництва автомобілів у Китаї в 2023 році, Mitsubishi тепер підтверджує повний вихід, завершуючи десятиліття бізнесу в країні, де внутрішні автовиробники швидко випередили, особливо з огляду на зростання попиту на нові енергетичні автомобілі.
На початку цього місяця Mitsubishi оголосила про припинення угоди про спільне підприємство з Shenyang Aerospace Mit. Engine Mfg. Ltd., яка була відповідальна за виробництво двигунів для моделей Mitsubishi, а також для кількох китайських брендів. Це спільне підприємство діяло з 1998 року, але тепер було перейменовано після виходу Mitsubishi.
Згідно з японським брендом, він повністю вийшов з країни через "швидку трансформацію" її автомобільної галузі.
Mitsubishi почала виробництво автомобілів у Китаї через партнерство з GAC у 2012 році. На піку співпраці річні продажі досягли 144 000 одиниць, при цьому Outlander виділявся як популярна модель. Але до 2023 року Mitsubishi вже вийшла зі спільного підприємства з GAC, сигналізуючи про те, що кінець її стратегії в Китаї був близько.
Підтвердження виходу Mitsubishi з Китаю відбулося відразу після того, як компанія повідомила про 84-відсоткове падіння операційного прибутку в першому кварталі в порівнянні з попереднім роком. Мита, запроваджені президентом Дональдом Трампом, завдали шкоди автовиробнику на суму 14,4 мільярда єн (приблизно 97 мільйонів доларів), що призвело до зниження квартального операційного прибутку до всього 5,6 мільярда єн або 35,5 мільйона доларів, повідомляє Nikkei Asia.
Найважливішим ринком для Mitsubishi залишається Південно-Східна Азія, але навіть там її продажі впали на 8,5 відсотка до 54 000 автомобілів у першому кварталі. Північна Америка склала 22 відсотки від загального обсягу продажів, і цікаво, що продажі в Північній Америці зросли на 5 відсотків у порівнянні з попереднім роком. Однак це не через США, а через збільшення попиту в Мексиці та Канаді.
Сполучені Штати та Японія недавно погодили нову торговельну угоду про зниження мит з 25 відсотків до 15 відсотків. Хоча це має допомогти Mitsubishi, компанія поки що не коригувала свій прогноз прибутків на фінансовий рік, що закінчується в березні 2026 року.