AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика

21.06.2025 12:43 • Автор: Autodosug
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика

Американське тюнінг-ательє MegaRexx Trucks знову вражає, представивши оновлений варіант Ford F-250 Super Duty — масивного пікапа, який став ще потужнішим, вищим і брутальнішим. Новинка отримала величезні колеса, вдосконалену підвіску та агресивний дизайн, перетворившись на справжнього монстра для бездоріжжя.

Основою став Ford F-250 Lariat 4x4 2023 року з дизельним двигуном Power Stroke V8 6.7L, що забезпечує понад 475 к.с. і 1424 Нм крутного моменту. Але на цьому схожість із серійною версією закінчується. MegaRexx кардинально змінили екстер’єр та технічну начинку, створивши не просто пікап, а серйозний оффроуд-інструмент.

Найперше в очі впадають гігантські 46-дюймові шини Michelin XZL, встановлені на спеціальні диски MRAP Beadlock. Щоб пікап «перетравив» таке оновлення, інженери підняли підвіску на 6 дюймів за допомогою комплекту ICON Vehicle Dynamics, додали посилені важелі, стабілізатори та амортизатори, адаптовані під екстремальні навантаження.

Кузов також зазнав значних змін. MegaRexx замінили капот на алюмінієвий з вентиляційними отворами, встановили нові розширені крила, змінений передній бампер з додатковими LED-фарами та захисну решітку. На даху з’явився вбудований LED-панель, а позаду — новий багажник із зовнішнім шноркелем.

Інтер’єр, попри екстремальний зовнішній вигляд, залишився майже без змін — водія зустрічають розкішні шкіряні сидіння, преміальна мультимедіа SYNC 4, цифрова панель приладів, а також повний пакет сучасних асистентів водіння.

Попри масу понад 4 тонни, MegaRexx F-250 не втратив динаміку завдяки високому крутному моменту дизеля. А головне — він зберіг здатність буксирувати понад 6 тонн, що робить його не просто іграшкою для позашляхових фанатів, а повноцінним робочим інструментом з характером «монстра».

Тюнери позиціонують цей проєкт як універсальний позашляховик для тих, хто хоче виділятися всюди: і на трасі, і на болоті, і біля супермаркету. Ціна не названа, але зважаючи на компоненти та ручну роботу, йдеться про шестизначну суму в доларах.

MegaRexx F-250 — ще один доказ того, що Америка залишається головною кузнею хардкорних позашляховиків, які порушують усі канони і залишають конкурентів далеко позаду — буквально й фігурально.

MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика
MegaRexx прокачує Ford F-250 до екстремального позашляховика