AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Mazda повертає роторний RX-7 та створює новий Miata

25.06.2025 11:06 • Автор: Autodosug
Mazda повертає роторний RX-7 та створює новий Miata

Наступник RX-7 може з'явитися вже наступного року, якщо Mazda зможе обґрунтувати свою економічну позицію.

Минуло багато часу відтоді, як Mazda відчувала, що їй цікаво створювати щось цікаве, окрім MX-5. Для бренду, який колись подарував нам RX-7 та оригінальну Miata, останні кілька десятиліть були підозріло тихими на фронті спортивних автомобілів. Можливо, це змінюється. Серійна версія концепту Iconic SP, спортивного автомобіля з роторним двигуном, може з'явитися вже наступного року. Якщо це станеться, він може просто стати духовним наступником RX-7.

Ще краще те, що очікується, що він продаватиметься разом із родстером Miata MX-5 наступного покоління, хоча до його появи ще кілька років.

На перший погляд, концепт Iconic SP 2023 року може здатися еволюцією майбутнього MX-5 з жорстким дахом. Але насправді він трохи більший, ніж здається. Маючи довжину 4180 мм (164,6 дюйма), він на 265 мм (10,4 дюйма) довший, ніж поточний MX-5 покоління ND, і на 105 мм (4,1 дюйма) коротший, ніж класичний RX-7 FD . Іншими словами, він акуратно заповнює простір між старою та новою ідентичностями спортивних автомобілів Mazda.

  • Mazda розробляє два спортивні автомобілі, включаючи наступника RX-7 та MX-5 наступного покоління.
  • Модель з роторним двигуном може дебютувати наступного року з гібридним силовим агрегатом із подовжувачем запасу ходу.
  • Майбутній MX-5 ще з'явиться через кілька років і може бути оснащений новим двигуном Skyactiv Z від Mazda.

Відродження Ротарі з гібридним акцентом

В інтерв'ю Motor Trend головний технічний директор Mazda Рюїчі Умешіта підтвердив те, на що багато хто сподівався: «Можна очікувати, що Iconic SP стане гарним наступником RX-7». Його коментарі перегукуються з попередніми заявами президента та генерального директора Mazda Масахіро Моро, який сказав, що хотів би побачити повернення роторного спортивного автомобіля. Тож так, мрія про роторні двигуни не померла.

Цікаво, що Умешіта розповів журналу: «Початкові розмови полягали в тому, що виробництво може розпочатися вже у 2026 році, але терміни також залежать від життєздатного бізнес-кейсу» . З технічної точки зору, справи рухаються швидше, оскільки він підтвердив, що наступне покоління роторного двигуна бренду майже готове.

Питання назви досі не вирішене. Коли Умешіту запитали, чи матиме новий спортивний автомобіль емблему RX-7 чи RX-9, він не уточнив. Він зазначив, що модель не призначена для прямого наступника на жодну існуючу назву, хоча вона може відродити щось із минулого або взагалі представити нову ідентичність. В одному він впевнений: вона не називатиметься Cosmo, назва, яка колись використовувалася для висококласних купе Mazda, що продавалися за кордоном.

Гібридна потужність з роторним характером

Повідомлялося, що гібридний силовий агрегат Iconic SP видає сукупну потужність 365 к.с. (272 кВт / 370 к.с.). Він оснащений двороторним роторним двигуном, що діє як подовжувач запасу ходу, у поєднанні з одним електродвигуном та акумуляторною батареєю. Очікується, що серійна модель використовуватиме аналогічну конфігурацію. Однак Mazda також може запропонувати другу конфігурацію, цього разу з роторним двигуном, який слугуватиме основним джерелом руху.

Умешіта сказав, що інженери зараз працюють над вдосконаленням роторного подовжувача запасу ходу, встановленого на кросовері MX-30 , який буде потужнішим і також відповідатиме нормам викидів США.

Розробка купе звучить як пріоритет для бренду, тож, сподіваємося, керівники незабаром зможуть виконати свої обіцянки. Що стосується цільових показників продажів, наступник RX-7 буде малосерійною моделлю, і Умешіта стверджує, що вона «доповнить», а не поглине продажі MX-5.

MX-5 наступного покоління вже в дорозі

Поточна MX-5 покоління ND використовується з 2014 року, що становить близько ста років на ринку автомобілів. Звичайно, люди цікавляться, коли з'явиться наступна версія. Відповідь: ще ні. Хоча розробка триває, до запуску автомобіля ще залишилося кілька років. Це означає, що поточна модель з її позачасовими пропорціями та чітким керуванням протримається трохи довше.

Головний дизайнер Масаші Накаяма розповів Motor Trend , що новий родстер збереже компактні розміри, відчуття легкої ваги та доступність, які визначали попередні покоління MX-5, водночас переробивши «все інше». Візуально очікується, що наступна Miata значною мірою запозичить дизайнерську мову концепту Iconic SP , просто зменшивши її, щоб відповідати меншим пропорціям.

На відміну від наступника RX-7, який буде купе 2+2, MX-5 залишиться двомісним родстером. Що ще важливіше, він буде оснащений чотирициліндровим бензиновим двигуном, що допоможе йому ще більше відрізнятися від гібридного спортивного автомобіля з роторним двигуном і зберегти доступну ціну.

Mazda вже підтвердила, що новий силовий агрегат Skyactiv Z дебютує у 2027 році. Він забезпечить покращення паливної ефективності та продуктивності, і цілком ймовірно, що Miata наступного покоління отримає один із цих двигунів, ймовірно, чотирициліндровий без наддуву. Звісно, ​​він залишиться задньопривідним, і так, механічна коробка передач все ще розглядається.