AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Mazda планує випуск спортивних електромобілів

04.08.2025 11:03 • Автор: Autodosug
Mazda планує випуск спортивних електромобілів

Mazda розширює свою лінійку електромобілів, додаючи гібридний CX-5, який надійде у продаж у 2027 році. Компанія ставить за мету продавати 250,000 одиниць гібридних CX-5 та CX-50 щорічно. Крім того, у планах Mazda — випуск електромобілів та спортивних автомобілів, включаючи духовного наступника легендарного RX-7.

Mazda не поспішає повністю переходити на електромобілі, але й не стоїть на місці. Компанія обрала зважений шлях, поєднуючи гібридні моделі з поступовою електрифікацією та постійними оновленнями основної лінійки. Це включає гібридний CX-5, оновлені цілі продажів, майбутні електромобілі та навіть нові спортивні автомобілі.

Нещодавно компанія представила нове покоління своєї найпопулярнішої моделі, CX-5. Хоча редизайн важливий, більш значущою новиною є додавання гібридної силового агрегату, який з'явиться у 2027 році. Цей крок розширює асортимент електромобілів Mazda в США, спрямований на залучення більшої кількості покупців у період змін ставлення до електромобілів та зростаючої невизначеності щодо мит.

Протягом першої половини 2025 року Mazda повідомила про глобальні продажі в обсязі 636,968 одиниць, що на 2,6% більше в порівнянні з попереднім роком. США залишаються найбільшим ринком з 210,297 проданими одиницями, що на 3,9% більше, тоді як продажі в Японії зросли на 18,7%, але знизилися в Європі та Китаї на 12,2% та 18,7% відповідно.

Згідно з Automotive News, компанія переглянула свою ціль продажів у США на 450,000 одиниць на 2025 рік у відповідь на потенційні мита та уважно стежить за ринком, хоча ціни на імпортні моделі поки що не коригувалися.

Поточна лінійка Mazda в Північній Америці включає електромобільну версію локально виробленого компактного кросовера CX-50 з гібридною системою від Toyota, а також підключаємі гібридні варіанти для більших та преміальніших CX-70 та CX-90. У 2027 році до них приєднається нова версія CX-5 третього покоління з гібридною силовим агрегатом, розробленим компанією на основі нового 2,5-літрового двигуна SkyActiv-Z.

Mazda очікує, що її два гібридні кросовери подібного розміру, які конкурують у надзвичайно популярному компактному сегменті з Toyota RAV4, забезпечать комбіновані щорічні продажі в обсязі 250,000 одиниць у США. Однак перед цим новий CX-5 надійде до дилерів з бензиновим двигуном у 2026 році.

Хоча CX-30 за американськими стандартами менший, він займає третє місце за обсягами продажів Mazda в регіоні, відразу після CX-5 та CX-50. Представлений у 2019 році, CX-30 продовжуватиме отримувати незначні оновлення до виходу нового покоління у 2029 році.

Аналогічно, CX-50, який з'явився наприкінці 2021 року, може отримати комплексне оновлення у 2030 році. Щодо CX-70 та CX-90, вони, як повідомляється, отримають незначні оновлення у 2026 році, а нові покоління з'являться після 2030 року.

Нарешті, Mazda3, доступна у версіях хетчбек та седан і залишається майже незмінною з 2018 року, як очікується, продовжить своє існування щонайменше ще чотири роки. Згідно з останніми повідомленнями, нове покоління моделі може з'явитися у 2032 році.

Mazda планує запустити механічно пов'язані седан Mazda6e та кросовер CX-6e в Європі та Австралії, обидва з яких походять з її китайських спільних підприємств. Однак клієнтам у США, можливо, доведеться зачекати трохи довше, перш ніж вони побачать повністю електричний Mazda у салонах.

Перший електромобіль, повністю розроблений компанією, запланований на дебют у 2027 році та може надійти до дилерів США у 2028 році. Хоча деталі залишаються засекреченими, очікується, що це буде кросовер, який, ймовірно, прокладе шлях для більшої кількості електричних моделей, оскільки Mazda рухається до своїх цільових показників на 2030 рік.

Якщо лінійка, насичена кросоверами, не зовсім ваше, то є й хороші новини. Mazda розробляє два спортивні автомобілі, кожен з яких спрямований на відродження ентузіастських характеристик бренду до кінця десятиліття.

Найбільш очікуваною новинкою є серійна версія концепту Mazda Iconic SP 2023 року з електросиловою установкою з роторним двигуном-генератором. Повідомлення з Японії свідчать про те, що ми можемо вперше побачити новий спортивний автомобіль вже наступного року, хоча інші очікують його в першій половині 2028 року.

Так чи інакше, низький дводверний купе розроблений як духовний наступник RX-7, а не заміна MX-5.

З цієї нагоди, MX-5 також отримує нове покоління. Розробка вже триває, і наступна ітерація найпопулярнішого у світі родстера може дебютувати у 2029 році. Заохочувально, що очікується, що він збереже свій чотирициліндровий бензиновий двигун і ще більше вдосконалить свою репутацію спритного та доступного автомобіля.