Mazda EZ-60 REV став хітом у Китаї

Новий електричний SUV Mazda EZ-60 REV викликав справжній фурор у Китаї, зібравши понад 10 000 попередніх замовлень лише за дві доби після презентації. Незважаючи на те, що йдеться лише про гібридну версію з подовженим запасом ходу, інтерес до моделі виявився феноменальним. Це яскравий приклад того, як Mazda адаптується до динамічних умов китайського ринку, який вважається найрозвиненішим у світі в галузі електромобілів.
Mazda EZ-60: співпраця з Changan і китайська платформа
На відміну від традиційних моделей Mazda, EZ-60 базується на платформі Deepal S07 від китайської компанії Changan. Це стало можливим завдяки стратегічному партнерству, що дозволило японському бренду швидко вийти на ринок із конкурентним електрокаром. Такий підхід дає змогу Mazda поєднувати місцеві технології з власною дизайнерською філософією.
Незважаючи на китайське «коріння», EZ-60 зберігає фірмовий стиль Mazda — виразну решітку радіатора, плавні лінії кузова та вишуканий інтер’єр. Автомобіль пропонує великий дисплей, передову мультимедійну систему та високу якість матеріалів, які відповідають стандартам бренду.
Технічні характеристики: REV замість чистої електрики
Модель EZ-60 поки представлена у варіанті REV (Range Extender Vehicle) — це електромобіль, який має додатковий бензиновий двигун для підзарядки батареї. Під капотом — 1,5-літровий бензиновий мотор, який працює в парі з електродвигуном на 255 к.с.. Така схема дозволяє уникнути типових проблем із дальністю пробігу, актуальних для повністю електричних авто.
Mazda поки не розкриває повної інформації про повністю електричну версію EZ-60, однак у компанії підтвердили, що така модифікація вже готується до запуску.
Ціна і ринкова стратегія
Попереднє замовлення на EZ-60 у Китаї коштує лише 10 юанів (близько $1,40), тому кількість бронювань не гарантує таких же обсягів продажів. Проте попит говорить сам за себе — китайський споживач готовий голосувати гаманцем за зручні, технологічні та доступні кросовери.
Поза межами Китаю EZ-60 з’явиться під назвою Mazda CX-6e. Очікується, що продажі стартують у Європі, Австралії та, ймовірно, на інших ринках. Натомість у США ця модель наразі не планується до продажу.
Mazda EZ-60 REV — це яскравий приклад адаптації глобального бренду до нових умов конкуренції. Об’єднання японського стилю та китайських технологій дозволило створити SUV, який буквально зірвав попередні замовлення. І хоча попереду ще реальні продажі, інтерес до моделі свідчить про вдалу ринкову стратегію.

















