AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86

15.09.2025 11:03 • Автор: Autodosug
Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86

Британська компанія Analogue Automotive представила рестомод Lotus Elise VHPK

  • Компанія Analogue Automotive представила свій рестомод Lotus Elise VHPK.
  • Модифікована S1 Elise має кузов з вуглецевого волокна, що ще більше знижує і без того малу вагу.
  • Одиночне центральне сидіння нагадує компонування ранніх гоночних версій Elise.

Вага: майже невірогідні 600 кг

Якщо оригінальний Lotus Elise з вагою менше 907 кг (2000 фунтів) 30 років тому здавався легким, то сьогодні, коли багато сімейних кросоверів важать утричі більше, це здається справжнім чарівництвом. Але британська компанія Analogue Automotive представила свою версію S1 Elise, яка робить навіть серійний спортивний автомобіль важким на тлі своєї модифікації.

Нова модель називається VHPK, і компанія стверджує, що її вага становить всього 600 кг (1323 фунти). Для порівняння:

  • Найлегша Mazda MX-5 важить 1073 кг (2366 фунтів).
  • Toyota GR861276 кг (2813 фунтів).
  • Серійний Elise 1996 року важив 755 кг (1665 фунтів).

Вуглецеве волокно скрізь

Таке радикальне зниження ваги стало можливим завдяки кузову з вуглецевого волокна, а також вуглецевим деталям інтер’єру, коліс і гальм. Цікаво, що ранні версії Elise використовували інноваційні гальмівні диски з металоматричного композиту (MMC), які пізніше замінили на дешевші, але важчі традиційні ротори.

Центральне сидіння: надихнене гоночними версіями

Ще одна значна зміна — одиночне центральне сидіння, яке впливає на весь досвід водіння. Крім зниження загальної ваги, це також покращує розподіл ваги та віддає шану історії Elise, нагадуючи компонування гоночних версій з фіксованим дахом, які змагалися в давно забутому чемпіонаті Autobytel Lotus Championship ще до появи візуально схожого Exige.

Дивіться відео внизу статті, щоб побачити їх у дії.

Потужність: 250 к.с. від атмосферного двигуна

Analogue Automotive вирішила залишитися вірною корінням S1 Elise і використовує оригінальний двигун Rover K-series, а не Toyota ZZ з пізніших моделей або Honda K-series, який часто встановлюють фанати.

  • Базова версія 1.8-літрового K-series розвивала 120 к.с. (118 к.с.).
  • Версія VHPD (Very High Performance Derivative) у Sport 190 та 340R видавала 190 к.с. (187 к.с.).
  • Версія від Analogue Automotive розвиває 254 к.с. (250 к.с.), що забезпечує співвідношення потужності до ваги 406 к.с./тонна (400 к.с./тонна). Двигун оснащений спеціальними кованими та фрезерованими внутрішніми деталями для надійності.

Ексклюзивність: всього 35 автомобілів

Analogue Automotive планує випустити лише 35 екземплярів, які можна буде замовити з наступного року. Ціна поки що не розголошується, але, на відміну від оригінального Elise, який був відносно доступним суперкаром, VHPK, ймовірно, вимагатиме від покупців стану справжнього власника суперкара.

Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86
Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86
Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86
Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86
Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86
Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86
Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86
Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86
Lotus Elise з центральним сидінням важить удвічі менше, ніж Toyota GR86