AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті

29.09.2025 13:03 • Автор: Autodosug
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті

Італійський бренд Lancia давно не тішив шанувальників власним спортивним купе — наразі в його асортименті лише компактний хетчбек Ypsilon. Але нещодавно зовнішній дизайнер Крістофер Жиру (Christopher Giroux), працюючи над власним концептом, уявив, як могла б виглядати “нова Lancia Montecarlo”, якщо б марка наважилася на “спортивний” вищий рівень. Проєкт отримав назву Pu+Ra Montecarlo, і це — не просто красива ілюстрація, а справжня візуальна мрія, що підкреслює спадщину Lancia та потенціал для майбутнього бренду.

Історія та натхнення

Оригінальна Lancia Beta Montecarlo з’явилася в 1975-му як середньомоторне кузовне купе або Targa від Pininfarina, з характерним силуетом, “летючими опорами” (“flying buttresses”), і сміливими пропорціями.

Pu+Ra Montecarlo від Жиру — це данина тому дизайну: він поєднує класичні елементи (темний ніс, характерні “бутербродні” задні опори, бокові “жабри”) з сучасною стилістикою — гладкі поверхні, тонкі світлодіодні елементи, прозорі деталі, акценти на аеродинаміці.

Як виглядає концепт Pu+Ra Montecarlo

Дизайн і екстер’єр:

Спереду — гострий “підборідок” (chin), великі повітрозабірники, скульптурні арки коліс.

Світлодіодні елементи вогнів у формі “Т” спереду й ззаду, тонка стрічка світла ззаду, яка підкреслює ширину, при цьому задній спойлер інтегровано в силует.

“Летючі опори” переосмислені — виконані як прозоре скло, що додає легкості конструкції.

Версія для ралі-мотива:

Для фанатів історії WRC Жиру уявив “раллі-версію” з лівреєю Alitalia (знаковий стиль Lancia у змаганнях), із золотими дисками, агресивним обвісом, вентиляційними елементами на капоті, з більшим дифузором та “качиним” хвостом (ducktail spoiler).

Потенційні технічні задуми

Хоч Giroux не вказує точно, який тип трансмісії чи приводу була б у цього концепту, концепт натякає на можливу електричну трансмісію, або ж гібрид із середнім розташуванням двигуна, заднім приводом, чи принаймні з високими характеристиками.

Видно і натяки на елементи “традиційного спорту”: вихлопні наконечники, вентиляційні отвори ззаду, що може говорити про гібридний або комбінований силовий агрегат.

Дизайн має значення

Lancia зараз перебуває у стані, коли бренд має мінімальний асортимент — фактично тільки Ypsilon. Потенційні нові моделі, навіть у вигляді концептів чи дизайн-ідей, привертають увагу фанів марки та можуть бути “маяком” для інвесторів.

Проєкти як Pu+Ra Montecarlo можуть грати роль “halo model” — машин, що піднімають імідж бренду, створюють очікування і демонструють, що Lancia може знову стати брендом із характером.

Чи є шанс, що це стане реальністю?

На даний момент Pu+Ra Montecarlo — це тільки дизайн-візія, незалежна творчість, концепт-проект, який не анонсується для виробництва Stellantis як офіційна модель.

Щоби таке купе дійсно з’явилося у шоурумах, бренд повинен мати фінансову прихильність, ринкові дослідження, конкурентні технічні рішення і достатній попит. Активи, інвестиції, виробничі можливості — все це ключові фактори.

Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті
Lancia повертається з ревом у чудовому сучасному триб'юті