Китайський позашляховик поєднав у собі Lexus GX, Defender і навіть G-Class

У Китаї представили новий SUV, який приголомшує своїм дизайном — він ніби зібраний із фрагментів найвідоміших світових позашляховиків. Передня частина нагадує Lexus GX, боковий профіль і корми — Land Rover Defender, а брутальні деталі та форма — Mercedes G-Class. Авто отримало назву Dongfeng M-Hero 917, і його амбіції виходять далеко за межі внутрішнього ринку.
Dongfeng позиціонує M-Hero 917 як розкішний електричний позашляховик з позашляховими можливостями, здатний конкурувати з провідними світовими брендами. Ця модель — один із найбільш технічно складних проєктів компанії, що розробляється у рамках підбренду Mengshi, створеного для преміум-сегмента.
Дизайн викликає змішані емоції. Передок SUV має прямокутні LED-фари, решітку радіатора в стилі Lexus, вертикальні бампери та позашляховий стиль із чіткими лініями. Профіль дуже схожий на Defender з плавною лінією даху та розширеними колісними арками. А ззаду — квадратні форми та запасне колесо, як у G-Class. Це справжній гібрид за стилем, який точно не залишить байдужим.
У технічному плані M-Hero 917 — повністю електричний позашляховик із чотирма моторами загальною потужністю 800+ к.с. Авто може проїхати до 505 км на одному заряді, має розумну систему повного приводу, адаптивну підвіску та системи керування тягою для різних типів покриття. Розгін до 100 км/год — менш ніж за 5 секунд, що вражає для такого габаритного авто.
Салон вражає рівнем розкоші — цифрова панель приладів, величезний центральний дисплей, окремі екрани для пасажирів, преміальні матеріали обробки (шкіра, алюміній, дерево), а також повноцінний набір систем безпеки та асистентів водіння.
Dongfeng не приховує: вони прагнули зробити "глобальний позашляховик", який виглядатиме престижно не лише в Китаї, а й у США, Європі та на Близькому Сході. І хоча наразі продажі плануються лише в Азії, компанія вивчає ринки для експортного запуску у 2026 році.
Аналітики зазначають, що поєднання відомих стилістичних рішень із високими технічними характеристиками може зіграти на руку китайському бренду. Якщо ціна буде нижча, ніж у Lexus GX, Land Rover Defender або Mercedes G-Class, цей SUV може знайти свою аудиторію серед тих, хто хоче статус і потужність — без переплати за "значок".
Dongfeng M-Hero 917 — це яскравий приклад того, як китайські бренди більше не копіюють, а переосмислюють світові тренди, створюючи щось нове з уже знайомого. І, можливо, зовсім скоро цей “пазл” із престижних позашляховиків ми побачимо і на українських дорогах.









