Ineos та Letech створили найкращу версію Grenadier

Для водіїв, які вимагають більше, ніж просто здатності до бездоріжжя, остання версія Ineos Grenadier надходить з серйозним набором оновлень та відповідною ціною. Збільшений дорожній просвіт, портальні мости та повний набір міцних аксесуарів роблять цю оновлену модель призначеною для справді вимогливих умов. Модернізація виконана німецьким спеціалістом Letech, в результаті чого вийшов автомобіль, здатний долати умови, з якими мало хто може впоратися.
Ідея почалася з концепту посиленого Grenadier, який дебютував на фестивалі швидкості в Гудвуді минулого року. Після захопленого відгуку від клієнтів з понад 1,000 реєстрацій інтересу та "численних від служб порятунку, допомогових агентств та інших комерційних автопарків, які експлуатують автомобілі в екстремальних умовах", Ineos і Letech вирішили запропонувати серійну версію.
Спочатку концепт був заснований на пікапі Quartermaster, але тепер таке ж оновлення було застосовано до універсалу Grenadier. Головною особливістю є міцна п'ятиланкова передня та задня підвіска з портальними мостами та зміщеними маточинами коліс.
У поєднанні з шинами BF Goodrich Mud Terrain розміром 37 дюймів, дорожній просвіт був збільшений на 186 мм (7,3 дюйма) до вражаючих 450 мм (17,7 дюйма). В результаті автомобіль має глибину подолання броду 1,050 мм (41,3 дюйма), що робить його практично нездатним зупинитися.
Зовні Grenadier Trialmaster X Letech випромінює вібрації "бігфута", нагадуючи Mercedes-AMG G63 4×4 Squared. Він котиться на 18-дюймових кованих легкосплавних дисках з розширеними крилами, щоб вмістити ширшу колію. Додаткове обладнання включає передню лебідку, підніжні сходинки, дахові світлодіодні прожектори та дахову рейку, оснащену для перевезення таких речей, як комплект Maxtrax Sand Ladder.
Ззаду універсал має новий тримач запасного колеса та задню драбину, що забезпечує доступ до даху. З іншого боку, Quartermaster може бути оснащений замковою коробкою для вантажного простору та задніми робочими ліхтарями. Всередині ми знаходимо шкіряну оббивку, передні сидіння з підігрівом, преміальну звукову систему, вікна Safari, тоновані скло та килимки для підлоги. Крім того, обладнання може включати інтегровану систему контролю тиску в шинах.
Силовий агрегат був перенесений зі стандартного Grenadier. Це означає, що покупці мають вибір між бензиновим або дизельним турбодвигуном об'ємом 3,0 літра від BMW. Спеціальний Grenadier має здатність буксирування 3,500 кг (7,716 фунтів) та вантажопідйомність до 642 кг (1,415 фунтів) для пікапа Quartermaster.
Letech GmbH, що базується в Штутгарті, відома реставрацією та тюнінгом класичних позашляховиків, а також розробкою спеціалізованих малогабаритних моделей та аксесуарів. Її партнерство з Ineos почалося в 2021 році, коли вона стала офіційним партнером з продажу та обслуговування Grenadier.
Ineos вже приймає замовлення на Grenadier Trialmaster в Німеччині, і, згідно з генеральним директором бренду Лінн Калдер, доступність Grenadier з оновленнями від Letech "швидко розшириться на інші ключові ринки".
Щодо ціни, Grenadier Trialmaster X Letech Station Wagon починається приблизно з €170,000 ($199,000) без ПДВ та місцевих податків. Пікап Quartermaster додає приблизно €1,000 ($1,200) більше. Це робить його найдорожчим Grenadier на сьогоднішній день, випереджаючи навіть обмежену серію Detour минулого року, яка мала помітно розкішний інтер'єр.
Для автомобільних ентузіастів це означає появу найздатнішої версії Ineos Grenadier, яка пропонує високий рівень продуктивності та обладнання для найвимогливіших умов бездоріжжя.























