Європейські покупці автомобілів вибирають нудні кольори

Якщо ви їздите на яскраво пофарбованому автомобілі в Європі, ви належите до меншості, яка постійно зменшується. Переважна більшість нових автомобілів на континенті фарбуються в стриманих тонах — сірий, білий або чорний. Є винятки, наприклад, Fiat 500 або новий Renault 5, які часто вибирають у яскравих кольорах.
- Емоційні компактні автомобілі частіше фарбують у яскраві кольори.
- Серед усіх нових автомобілів, проданих у п’яти найбільших європейських ринках, сірий колір становить 27,3%.
- Після сірого, білого та чорного найпопулярніші кольори — синій та червоний.
Кольорові уподобання в цифрах
За даними Jato Dynamics, майже 70% нових автомобілів у топ-5 європейських ринках пофарбовані в сірий, білий або чорний. Сірий лідирує з 27,3% продажів, далі йдуть білий (22%) та чорний (18%).
На четвертому місці — синій (12,1%), далі червоний (7,4%), сріблястий (5,4%) та зелений (2,8%). Навіть для автомобілів, які рекламуються з яскравими кольорами, наприклад, Renault Clio, більшість покупців віддають перевагу стриманим нейтральним відтінкам.
Винятком є Fiat 500 та новий Renault 5:
- 14% нових Fiat 500 — чорні,
- 12% — жовті,
- 12% — золоті,
- 8% — червоні (вище середнього по галузі),
- 7% — сині,
- 3% — зелені,
- 3% — рожеві.
Примітно, що сірий колір, який становить 27,3% усіх продажів в Європі, вибрали лише 2% покупців Fiat 500.
Оббивка салону
Дослідження також вивчало, як покупці обирають оббивку салону, і результати значно відрізняються за країнами:
- Німці та британці віддають перевагу преміальним матеріалам: 57% німців та 53% британців платять €500–€1 000 ($580–$1 160) за шкіряний салон.
- У Південній Європі переважає тканина: 85% іспанців, а також три чверті італійців та французів вибирають більш доступний варіант.
Кольори автомобілів, можливо, не визначають вашу особистість, але вони точно щось про вас говорять. То до якого табору ви належите: до "сірої армії" чи до тих, хто сміливо вибирає яскраві відтінки, щоб дратувати сусідів?
