AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора

04.08.2025 10:03 • Автор: Autodosug
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора

Ford представив новий Ranger PHEV з цікавою функцією під назвою Pro Power Onboard. Ця технологія використовує акумулятор пікапа ємністю 11,8 кВт·год як генератор для живлення електричних пристроїв. Європейські покупці можуть вибрати між базовою версією потужністю 2,3 кВт та більш потужною версією на 6,9 кВт.

Рекламні матеріали для електромобіля F-150 Lightning підкреслюють, як його акумулятор може використовуватися для живлення робочих інструментів та пристроїв для відпочинку, коли ви знаходитеся далеко від мережі. Тепер Ford пропонує аналогічну практичну функцію для меншого пікапа Ranger з двигуном внутрішнього згоряння.

Протягом останніх кількох місяців покупці пікапів Ford в Європі, де F-150 Lightning офіційно не продається, а також в Австралії, Новій Зеландії та деяких інших ринках, мали можливість придбати підключаємий гібридний Ranger. Його 277-сильний (281 к.с.) електрифікований 2,3-літровий рядний чотирициліндровий двигун оснащений акумулятором ємністю 11,8 кВт·год, який забезпечує запас ходу 26 миль (42 км). Це менше половини того, що можуть запропонувати найкращі нові підключаємі автомобілі та SUV, але це робить Ranger привабливим для бізнес-користувачів.

Однак привабливість Ranger полягає не лише в можливості рухатися на електричній тязі або в податкових перевагах, які він приносить у деяких країнах завдяки нижчим викидам CO2. Важливою є можливість використання акумулятора ємністю 11,8 кВт·год для інших цілей. Двостороннє заряджання Ranger — це те, що пропонують дуже мало підключаємих гібридів, і зазвичай ця функція доступна лише на деяких електромобілях.

Ford називає цю функцію Pro Power Onboard, і вона пропонується з вибором двох рівнів потужності, які покупець може вибрати при конфігурації пікапа. Проста версія коштує €1,350 ($1,560) і генерує 2,3 кВт потужності, тоді як власники пікапів, які хочуть живити багато потужного обладнання, можуть вибрати версію на 6,9 кВт. Ця версія коштує €2,000 ($2,310) і має одну розетку на 10A (2,3 кВт) всередині кабіни та пару розеток на 15A (3,45 кВт) у кузові.

Pro Power Onboard за замовчуванням вимкнений, і в цьому випадку ви отримуєте лише 400 Вт від розетки в задній частині кабіни. Натискання кнопки Generator активує систему, яка дозволяє водіям увімкнути одну або обидві задні розетки через сенсорний екран SYNC 4. Якщо пікап виявляє, що заряд його акумулятора стає занадто низьким, він автоматично запускає 2,3-літровий бензиновий двигун, щоб підтримувати подачу струму.

Така система, безсумнівно, зацікавила б деяких покупців Ranger у США, але Ford поки що не оголошував про наміри пропонувати підключаємий гібридний силовий агрегат у американській версії пікапа. Крім того, Pro Power Onboard не доступний на меншому гібридному Maverick.

 

Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора
Ford Ranger PHEV пропонує функцію генератора