Фейсліфтинг Peugeot 308 позбувся іклів

Автоіндустрія може захоплюватися SUV, але хетчбеки та універсали все ще користуються попитом в Європі. Саме тому Peugeot представив оновлений 308, пропонуючи свіже оформлення та ширший вибір силових установок.
Поточне покоління з’явилося в 2021 році, дебютувавши з гострішою еволюцією дизайнерської мови бренду. Через чотири роки оновлення середини циклу представляє нове обличчя, яке відмовилося від фірмових "іклів" Peugeot. На їхньому місці з’явилися розділені фари, де LED-"пазурі" розташовані зверху, а основні промені ховаються в чорних лакованих секціях оновленого бампера.
- Peugeot 308 отримав оновлення середини життєвого циклу з гострішим дизайном та ключовими покращеннями.
- Хетчбек та універсал (SW) мають перероблений передок з розділеними фарами.
- Лінійка силових агрегатів тепер включає дизельні, м’які гібриди, підключаємі гібриди та повністю електричні варіанти.
Peugeot 308 - Гостріший екстер’єр
Замість повнорозмірної LED-смуги дизайнери Peugeot вибрали набір світлових ниток над решіткою радіатора кольору кузова. Базова комплектація Allure оснащується повними LED-фарами, тоді як GT та GT Premium додають Matrix LED з послідовними покажчиками повороту. Ще одна родзинка — підсвічений логотип, який вперше з’явився на Peugeot і, ймовірно, буде застосовуватися на всіх майбутніх моделях.
За словами компанії, нові повітряні канали в бампері покращують аеродинаміку, направляючи потоки повітря до колісних арок. Профіль залишився майже незмінним, але з’явилися нові 17- та 18-дюймові легкospлавні диски, а також нові кольори: Lagoa Blue для хетчбека та Ingaro Blue для універсала. Задня частина залишилася без змін, але бампер втратив хромовані вставки, а задні ліхтарі тепер мають LED-"пазурі" на всіх комплектаціях (раніше вони були тільки в GT).
Peugeot 308 - Оновлення інтер’єру
Всередині 308 не отримав новий цифровий кокпіт, як механічно споріднені 3008 та 5008, але його версія i-Cockpit з 10-дюймовим дисплеєм виглядає досить сучасно.
Зміни включають нову 3D-графіку для цифрового приладового щитка та оббивку Alcantara у версіях GT та GT Premium. Оснащення може включати 10-динамікову аудіосистему Focal Premium, восьмикольорове підсвітлення салону та масажні сидіння, а мультимедійна система підтримує оновлення "по повітрю".
Peugeot стверджує, що при виготовленні оновленого 308 використовується 31% перероблених та відновлюваних матеріалів, вага яких становить 405 кг на один автомобіль.
Peugeot 308 - Практичність універсала
На щастя для шанувальників універсалів, Peugeot 308 SW пережив рестайлінг. Він має довший кузов та додаткову практичність завдяки великому багажнику. Об’єм багажника коливається від 598 до 1 487 літрів (21,1–52,5 куб. футів) залежно від конфігурації сидінь. Також передбачено розкладне заднє сидіння у пропорції 40:20:40 та електропривід кришки багажника.
Дизель, м’який гібрид, підключаємий гібрид та повністю електричні опції
Незважаючи на те, що автоіндустрія відмовляється від дизелів, Stellantis вирішив залишити Peugeot 308 з 1,5-літровим турбодизелем BlueHDi потужністю 129 к.с. (96 кВт / 130 к.с.), який працює виключно з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Модель також доступна з м’яким гібридом — 1,2-літровим турбобензиновим двигуном потужністю 143 к.с. (107 кВт / 145 к.с.), спареним з шестиступінчастою роботізованою коробкою передач (e-DSC6) та інтегрованим електродвигуном. Peugeot стверджує, що MHEV може рухатися в електричному режимі до 50% часу в міських умовах.
Далі за драбиною електрифікації йде підключаємий гібрид (PHEV) з одним електродвигуном та 1,6-літровим турбомотором, які разом розвивають 192 к.с. (143 кВт / 195 к.с.). Система включає семиступінчасту роботізовану коробку передач e-DCS7 та акумулятор ємністю 17,2 кВт·год, що забезпечує запас ходу без викидів 53 милі (85 км).
Нарешті, повністю електричний E-308 оснащений переднім електродвигуном потужністю 154 к.с. (115 кВт / 156 к.с.) та акумулятором ємністю 58,4 кВт·год. Запас ходу за циклом WLTP становить 281 милю (452 км), що на 23 милі (37 км) більше, ніж у попередньої версії, завдяки покращенню ефективності батареї та силового агрегату. При підключенні до зарядки потужністю 100 кВт електромобіль може зарядитися від 20% до 80% за 32 хвилини. Крім того, він сумісний з функцією V2L за допомогою опційного адаптера.
Компанія не згадала про потенційну спортивну версію, яка могла б ознаменувати повернення емблеми GTI у компактному хот-хетчі. Варто зазначити, що Peugeot недавно представив повністю електричний E-208 GTI, після того як оголосив, що бренд PSE (Peugeot Sport Engineered) не переживе існуючу модель 508.
Наявність та конкуренти
Оновлена лінійка Peugeot 308 надійде в продаж в Європі та Великій Британії цієї осені. Ціни будуть оголошені пізніше. Модель як і раніше виготовлятиметься на заводі в Мюлузі, Франція.
Конкурентами Peugeot 308 є VW Golf, Opel Astra, Toyota Corolla та Honda Civic, оскільки Ford Focus знято з виробництва. У преміальному сегменті компактних хетчбеків варто відзначити DS N°4, Audi A3, BMW 1-Series та Mercedes A-Class.






































