Директор Jeep заявив, що двигун V8 залишається

У 2024 році Jeep представила Wrangler 392 Final Edition як останнє прощання з Hemi. На жаль для покупців, ця модель не була остаточною, оскільки вона повернулася в 2025 році через "популярний попит".
Сьогодні у Jeep повністю змінили свою позицію.
Виступаючи на заході для ЗМІ в Детройті, генеральний директор Боб Бродердорф підтвердив, що 6,4-літровий двигун Hemi V8 нікуди не зникає.
Це чудова новина для шанувальників Wrangler, оскільки потужний двигун V8 розвиває 470 кінських сил (350 кВт / 476 к.с.) і 470 фунт-футів (637 Нм) крутного моменту. Це дозволяє позбавитися від 0 до 60 миль на годину (0-96 км/год) за 4,5 секунди і проїхати чверть милі за 13 секунд.
Хоча приємно бачити, що двигун залишається, Бродердорф підтвердив, що додаткові моделі з двигуном V8 знаходяться на горизонті. З поверненням SRT, це дає надію на новий Grand Cherokee SRT8 або Trackhawk. Неважко також уявити повернення 5,7-літрового двигуна Hemi V8 до Grand Cherokee і Grand Cherokee L.
Час покаже, що станеться, але Бродердорф сказав, що інші силові агрегати знаходяться в розробці. Сьогодні ми побачили один з них, оскільки тизерне зображення Grand Wagoneer 2026 року свідчить про те, що він матиме силовий агрегат з розширеним запасом ходу. Компанія також раніше підтвердила плани щодо гібридного Cherokee та підключаємого гібридного Gladiator 4xe.
Бродердорф сказав, що силові агрегати є "серцем і душею" автомобілів, тому нові варіанти повинні викликати захоплення у клієнтів. Він також вважає, що вони відкриють нові можливості для бренду та залучать нових покупців. Ми вже бачили, як це відбувається, оскільки Wrangler 4xe і Grand Cherokee 4xe швидко стали одними з найпопулярніших підключаємих гібридів в Америці.
Wrangler і Gladiator отримають більше опцій
Окрім розмови про силові агрегати, Бродердорф повідомив, що Wrangler і Gladiator пропонуватимуть більше можливостей для персоналізації та налаштування в майбутньому. Ми також можемо очікувати додаткові опції, включаючи більші розміри шин.
Точні деталі поки невідомі, але виконавчий директор припустив, що покупці зможуть замовляти унікально забарвлені компоненти, такі як розширювачі крил. Це дозволить Jeep ще глибше проникнути на високоприбутковий ринок кастомізації.
