AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Дилери Stellantis переходять на BYD та ускладнюють життя

24.09.2025 11:03 • Автор: Autodosug
Дилери Stellantis переходять на BYD та ускладнюють життя

Колишні топ-менеджери Stellantis очолюють експансію BYD в Європі

  • Двоє колишніх керівників Stellantis очолюють швидке просування BYD в Європі.
  • Ділери Stellantis активно підписують угоди на продаж BYD, що викликає незадоволення в компанії.
  • BYD планує мати 120 дилерів у Німеччині до кінця року та 300 до 2026 року.

BYD просувається в Німеччині за допомогою колишніх керівників Stellantis

Китайські автовиробники активно виходять на глобальні ринки, намагаючись конкурувати з місцевими брендами на їхній території. Зараз ця ситуація розгортається в Німеччині, де BYD робить серйозний прорив.

Двоє колишніх співробітників Stellantis очолюють цей наступ:

  • Марія Грація Давінорегіональний керівник BYD Europe.
  • Ларс Бялковскікерівник BYD Germany.

 

Ділери Stellantis переходять на бік BYD

Декілька ділерів Stellantis в Німеччині вже підписали угоди на продаж BYD. Це викликало обурення в Рюссельсгаймі, де розташована штаб-квартира Opel.

Незважаючи на незручні асоціації, Давіно заперечує, що вони самостійно залучали колишніх знайомих ділерів:

"Ларс Бялковскі та я не дзвонили ділерам, яких знали раніше. Це вони нам дзвонили, тому що бачать потенціал BYD."

Бялковскі додав, що перехід ділерів на бік BYD — це "дуже природний крок", оскільки китайський бренд пропонує великі можливості для зростання, а отже, і прибутку.

Стрімке зростання мережі BYD

Хоча BYD продав менше 8 600 автомобілів в Німеччині станом на серпень 2025 року, бренд швидко розширюється. Давіно пояснила, що декілька тижнів тому у компанії було лише 26 дилерів, але зараз їх більше 50, а мета на кінець року — 120.

Це значне зростання, але BYD планує ще більшу експансію в 2026 році. Зокрема, вони прагнуть мати 300 дилерських центрів, оскільки, за словами Бялковскі, це мінімальна кількість, необхідна для захоплення значної частки ринку.

Проблеми та сумніви

Однак виникають проблеми:

  • Один з ділерів сказав виданню, що мережа BYD розширюється "надто швидко" і це нестійка стратегія.
  • Лише 12% реєстрацій припадає на приватних клієнтів, решта — фірми, такі як компанії з прокату автомобілів.

Незважаючи на це, Давіно стверджує:

"Попит значно перевищує те, що ми можемо задовольнити."

Бялковскі додав, що мета — продати 50 000 автомобілів в Німеччині якнайшвидше.

Чи варто європейським ділерам переходити на китайські бренди, чи це ризикований крок?