Домінування Китаю на ринку електромобілів може поставити під загрозу майбутнє Ford

Джим Фарлі: «Якщо ми це програємо, у нас не буде майбутнього Ford». Це не перший випадок, коли Фарлі б'є на сполох щодо китайських електромобілів.
Гонка за електромобілями не просто розпалюється, вона стає екзистенційною для традиційних автовиробників. На фестивалі ідей Aspen минулої п'ятниці генеральний директор Ford Джим Фарлі чітко дав зрозуміти цю реальність. Він попередив, що якщо американські автокомпанії не зможуть встигати за імпульсом електромобілів у Китаї , майбутнє Ford може опинитися під загрозою.
«Ми ведемо глобальну конкуренцію з Китаєм, і це стосується не лише електромобілів», – сказав він, перш ніж кинути молоток. «Якщо ми програємо, у нас не буде майбутнього Ford», – сказав він. Ця людина також не говорить з чуток. Він говорить з власного досвіду.
- Генеральний директор Ford Джим Фарлі попереджає, що домінування Китаю на ринку електромобілів може поставити під загрозу майбутнє компанії.
- Він каже, що китайські електромобілі лідирують за технологіями, вартістю та якістю, а Захід відстає.
- Зараз Ford переходить від електромобілів до гібридів, але цього може бути недостатньо, щоб залишитися в гонці.
Його попередження пролунало після серії поїздок до Китаю, шести чи семи за останній рік, каже він. Там він на власні очі побачив, як швидко китайські автовиробники випереджають Захід. Це найзворушливіша річ, яку я коли-небудь бачив, – пояснив він. – Чому варто бути враженим країною, яка не може продавати автомобілі в США ? Все зводиться до виробництва.
Китайські електромобілі: великі обсяги, висока якість
За словами Фарлі, Китай не тільки виробляє більше електромобілів, ніж будь-хто інший, але й якість їхня не поступається. «Сімдесят відсотків усіх електромобілів у світі, електромобілів, виробляються в Китаї», – сказав Фарлі. Ця заява пролунала невдовзі після того, як Xiaomi випустила YU7 , розкішний позашляховик вартістю 35 000 доларів, на який, як стверджується, вже отримало 200 000 замовлень.
«У них набагато перевершують бортові технології. Huawei та Xiaomi є в кожному автомобілі. Ви сідаєте, вам не потрібно підключати телефон. Автоматично все ваше цифрове життя відображається в автомобілі. Крім того, їхня вартість та якість їхніх автомобілів набагато перевершують те, що я бачу на Заході», — каже Фарлі.
Отже, послання зрозуміле. Фарлі хоче, щоб США якомога швидше наздогнали Китай. Незважаючи на це, Ford адаптує свою стратегію, щоб виробляти менше електромобілів, а не більше. Це тому, що ринки, на які орієнтований Ford, зараз більше зацікавлені в гібридах. Business Insider зазначає, що акції Ford зросли більш ніж на 9 відсотків з початку року.
Однак, залишається головне питання: чи буде достатньо коригування курсу для довгострокової конкуренції на світовому ринку електромобілів, який дедалі більше визначається домінуванням Китаю? Фарлі не чекає відповіді; він уже б'є на сполох.