Daihatsu влаштує "похорон" для Copen перед відправкою в "автомобільний рай"

Daihatsu припиняє виробництво Copen, але готує нове покоління
- Виробництво Daihatsu Copen офіційно закінчиться в серпні 2026 року.
- Перше покоління дебютувало в 2002 році, друге — в 2014 році.
- Daihatsu підтвердила плани відродження моделі, яка може бути схожа на концепт 2023 року.
Кінець ери Daihatsu Copen
Виробництво Daihatsu Copen офіційно завершиться в серпні 2026 року, що покладе край одному з найхарактерніших японських "kei-родстерів". Однак це не остаточна точка: Daihatsu вже натякнула, що нове покоління знаходиться в розробці, хоча його позиціонування може змінитися порівняно з поточною моделлю.
Історія Daihatsu Copen
Оригінальний Copen з’явився в 2002 році з компактним дводверним кузовом та електричним складним дахом — першим у сегменті kei-карів. Виробництво першого покоління завершилося в 2012 році, а друге покоління дебютувало в 2014 році. Воно отримало гостріший дизайн та модульні панелі кузова, залишаючись у межах габаритів kei-карів.
Найяскравіша версія з’явилася в 2019 році — Copen GR Sport з доопрацьованим шасі та спортивнішими дизайнерськими елементами. Тепер, після більш ніж десятиліття на ринку, виробництво цього покоління повільно завершується.
Прощання з Copen: спеціальний захід
Daihatsu не дозволить Copen "зникнути тихо". У квітні 2026 року компанія організує спеціальний національний прощальний захід в Японії, щоб відсвяткувати вірних клієнтів та спільноту, пов’язану з автомобілем. Місця проведення будуть оголошені поступово через спеціальний вебсайт наближаючись до дати.
Головне, що Daihatsu підтвердила: робота над майбутнім Copen вже ведеться. Хоча точних термінів немає, концепт Vision Copen, представлений на Japan Mobility Show 2023, дає чітке уявлення про те, яким може бути новий Copen.
Концепт Vision Copen: погляд у майбутнє
Концепт виглядає як сучасна інтерпретація оригінального Copen з круглими фарами та чистими лініями. Однак він має значно більші габарити — 3 835 мм (151 дюйм) у довжину. Це свідчить про те, що Daihatsu може відмовитися від обмежень сегменту kei-карів і створити гідного конкурента для наступного Mazda MX-5.
Цікавий момент: концепт оснащений 1,3-літровим трициліндровим двигуном, який працює на вуглецево-нейтральному паливі. Це потужніше, ніж крихітний 658-кубовий силовий агрегат попередніх поколінь, з передбачуваною потужністю щонайменше 150 к.с. (112 кВт / 152 к.с.). Крім того, непідтверджені чутки говорять про повернення родстера Suzuki Cappuccino та маленького спортивного автомобіля Toyota SF-R, які могли б ділити ту саму платформу.
Офіційна заява Daihatsu
Daihatsu опублікувала заяву щодо завершення виробництва поточного Copen:
"Наприкінці серпня 2026 року виробництво поточної моделі Copen буде припинено. Привабливість легкого відкритого спортивного автомобіля, щоб зв’язати минуле з майбутнім. Щоб Copen залишався Copen. Це проактивний вибір. Щоб знову випустити Copen у світ, ми зараз готуємося та розглядаємо різні варіанти. Хоча виробництво поточної моделі завершується, виклик триває."
"Проте, з моменту дебюту в 2002 році Copen полюбили всі. Для Copen, який рухався поруч з нами, це також важлива віха. Тому ми вирішили провести захід, який об’єднає людей, які люблять Copen, в місці, де ми зможемо зустрітися особисто."
"Цільовий час — весна 2026 року. Усі учасники зможуть насолодитися Copen. Це буде особливе місце, де ми зможемо об’єднати наші серця. Тому що ми теж любимо Copen. Тому що хочемо, щоб це завершення виробництва стало зв’язком з майбутнім. Цей маленький автомобіль наповнений великою романтикою."
"Тому що я справді в це вірю. (Цей автомобіль такий милий, немає нічого подібного.)"
"Ми сподіваємося поділитися нашою любов’ю до Copen з вами всіма. Сподіваємося, це буде гарною нагодою. Чекаємо на зустріч з вами."
— Команда Daihatsu Copen
Чи хотіли б ви бачити нове покоління Daihatsu Copen в Україні?









