Cupra відкладає плани виходу на ринок США

Підрозділ Volkswagen, Cupra, призупинив плани виходу на ринок США. Cupra планував вийти на ринок США у 2030 році, але цей план було скасовано. Бренд натякнув, що митні збори США та повільне впровадження електромобілів змусили прийняти це рішення.
Спортивний бренд Volkswagen, Cupra, щойно повідомив про рекордні продажі за перше півріччя, але один із планів, який міг би допомогти прискорити зростання компанії, зазнав невдачі. Проект з виходу Cupra на американський ринок протягом п'яти років тепер знято з порядку денного, як було підтверджено цього тижня.
Посилаючись на "поточні виклики в автомобільній галузі" та "змінну динаміку ринку", Cupra відмовився від стратегії розширення на ринок США до 2030 року. Хоча компанія не вдавалася в подробиці, сповільнення впровадження електромобілів в Америці та імпортні мита на автомобілі, які експортуються туди з Європи, безсумнівно, стоять за цим рішенням.
Згідно з умовами угоди, яку було досягнуто між США та ЄС, на європейські автомобілі буде накладено 15-відсоткове мито, порівняно з лише 2,5 відсотками до початку митного хаосу цієї весни.
Cupra оголосив, що вийде на ринок США з двома електричними кросоверами, один з яких стане наступником поточного Formentor з двигуном внутрішнього згоряння, а другий — більшим електричним позашляховиком. Більша модель мала бути побудована на заводі групи VW у Північній Америці, можливо, в Мексиці, чия продукція тепер підлягає значним 30-відсотковим митам. Інше повідомлення свідчило про те, що Cupra вів переговори з американською дилерською групою Penske про продаж електромобілів, гібридів та автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.
Але Cupra поспішив зазначити цього тижня, що не відмовляється від ідей розширення на Північну Америку взагалі, а лише відкладає їх на невизначений термін. Через чотири роки, з новим президентом США, торгова ситуація може виглядати зовсім інакше.
"Ми не зупиняємося, а лише відкладаємо наш вихід на ринок США і продовжуватимемо стежити за розвитком ринку в найближчі роки, щоб визначити найкращий час і підхід, відповідно до довгострокової стратегії бренду", — сказав Свен Шувірт, виконавчий віце-президент з продажів, маркетингу та післяпродажного обслуговування материнської компанії Cupra, Seat.
Продажі Cupra вже зазнають впливу іншого пакету мит, оскільки модель Tavascan, що виробляється в Китаї, обкладається 21,3-відсотковим митом при ввезенні до ЄС, крім 10 відсотків, що застосовуються до всіх імпортних товарів. Незважаючи на цей недолік, збільшення витрат на виробництво всіх своїх моделей та зростання конкуренції, поставки Cupra зросли на 33,4 відсотка до 167 600 у першому півріччі 2025 року.
