Corvette E-Ray виходить на європейський ринок

Європейські шанувальники Corvette тепер можуть придбати повністю сертифікований гібридний E-Ray. Цей повнопривідний спортивний автомобіль також доступний у версії з правим кермом для британських покупців. Однак ціна в £153,440 робить британський E-Ray вдвічі дорожчим, ніж у США.
Європейські шанувальники Corvette чекали майже два роки, щоб отримати офіційно сертифікований E-Ray, але тепер повнопривідний гібрид нарешті надійшов у продаж, включаючи безшумний режим Stealth Mode, вже знайомий американським покупцям. E-Ray, який був протестований у США минулого року, дебютував в Європі на фестивалі швидкості Goodwood на початку цього місяця. Він виконав кілька демонстраційних заїздів на пагорб у версії з правим кермом, що є важливим для успіху на британському ринку.
На перший погляд, британські ціни (£153,440 за купе E-Ray і £159,230 за кабріолет) не здаються надто високими. McLaren Artura PHEV коштує £190,100, а гібридний Porsche 911 Carrera 4 GTS — £144,400. Однак, якщо подивитися на ціну E-Ray у США, то для європейських покупців це вже не здається такою вигідною пропозицією. За поточним обмінним курсом ціна £153,440 становить $208,065, тоді як у США E-Ray коштує лише $108,795, що на 40 відсотків дешевше, ніж 911 C4 GTS. Навіть нова модель ZR1X очікується коштуватиме близько $190-200,000 на внутрішньому ринку.
Справедливості заради, варто зазначити, що ціноутворення на Corvette є більш складним. Зараз долар досить слабкий проти фунта стерлінгів, до ціни в більшості штатів США додається податок з продажу, і E-Ray доступний у комплектаціях 1LZ, 2LZ ($114,295) і 3LZ ($119,745) в Америці, але тільки як 3LZ в Європі. Але навіть з урахуванням усього цього та витрат на інженерію для версії з правим кермом, які не застосовуються на континентальній Європі, де E-Ray також досить дорогий, це дороге придбання.
Крім того, E-Ray в Європі менш потужний. Як і в США, європейський E-Ray оснащений 6,2-літровим двигуном V8 з штовхачами, який приводить в рух задні колеса, і електричним двигуном, який приводить в рух передні колеса. Заявлена потужність становить 635 к.с. (644 к.с.) у країнах, де використовується метрична система, тоді як американські дилери Chevrolet заявляють про потужність 655 к.с. (664 к.с.) для своїх автомобілів.
Однак обидві версії оснащені безшумним режимом Stealth Mode, який дозволяє власникам виїжджати з дому о 5 ранку для поїздок по каньйонах, не турбуючи сусідів. Хоча E-Ray не є підключаємим гібридом, його невелика батарея (1,9 кВт·год) дозволяє проїхати близько 3-4 миль (5-7 км) виключно на електриці зі швидкістю до 45 миль на годину (72 км/год), перш ніж ввімкнеться двигун V8.












