Чи варто Jeep наслідувати Ram і скасувати Recon EV?

Jeep Recon має вийти до кінця року, але чи варто його випускати?
- Jeep Recon має вийти в продаж до кінця 2025 року.
- Однак попит на електромобілі різко падає.
- Це ставить під сумнів доцільність випуску Recon.
Ram скасовує електропікап: чи варто Jeep наслідувати?
Минулого тижня Ram зробив несподіваний крок, скасувавши повністю електричний пікап 1500 REV. Спочатку його дебют був запланований на кінець 2024 року, але потім відкладався і, нарешті, був скасований.
Компанія пояснила це сповільненням попиту на повнорозмірні електричні пікапи в Північній Америці. Це непряма вказівка на слабкі продажі конкурентів, таких як Chevrolet Silverado EV, Ford F-150 Lightning та Tesla Cybertruck.
Це викликає питання: чому зупинятися на цьому? Jeep Recon EV має вийти до кінця року, але ніхто не виявляє особливого інтересу. Це не дивно, враховуючи жахливі продажі Wagoneer S.
Продажі Wagoneer S та прогнози для Recon
У другому кварталі 2025 року було продано 3 668 Wagoneer S, що довело річний обсяг продажів до 6 263 автомобілів. Це значно відстає від Ford Mustang Mach-E, який Ford продав у 10 178 одиниць у другому кварталі та 21 785 одиниць за перше півріччя. Крім того, масштабні знижки (до $25 000) були необхідні, щоб просунути запаси.
Усе це вказує на потенційну катастрофу продажів для Recon. Ще гірше, що Recon вийде в продаж після 30 вересня, коли закінчиться федеральний податковий кредит у $7 500. Це несприятливий момент, і продажі електромобілів очікувано впадуть після скасування стимулювання.
Чи варто Jeep скасовувати Recon?
Це ставить питання: чи варто Jeep наслідувати приклад Ram і скасувати Recon? Відповідь не очевидна, а компанія мало що говорила про модель з лютого 2025 року.
Хоча електричний кросовер має багато спільного з Wagoneer S, Jeep раніше підтверджувала плани щодо комплектації Trail Rated Moab. Бренд також згадував різноманітні офроуд-пакети, які дозволять водіям "рухатися шляхами, де немає доріг". Зокрема, очікуються:
- Система керування тягою Selec-Terrain.
- Технологія e-locker для диференціалів.
- Захист днища.
- Агресивна офроуд-гума.
Унікальні особливості Recon
Recon пропонуватиме знімні двері та одноторканний електропривід даху. Це має виділити модель, але чи цього буде достатньо, щоб спонукати людей купувати її?
Час покаже, але кросовер матиме платформу STLA Large та силові агрегати, спільні з Wagoneer S. Це означає:
- Батарея 100,5 кВт·год.
- Двomoторна система повного приводу.
- Потужність 500 к.с. (373 кВт / 507 к.с.) та 600 к.с. (447 кВт / 608 к.с.).
- Запас ходу близько 300 миль (483 км).
Чи варто Jeep ризикувати і випускати Recon, чи краще скасувати проект?




