AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Chevrolet тихо позбавляється від скасованих фургонів BrightDrop

10.12.2025 10:03 • Автор: Jett Marlowe
Chevrolet тихо позбавляється від скасованих фургонів BrightDrop

У 2025-му компанія General Motors ухвалила рішення остаточно закрити виробництво фургонів BrightDrop через брак попиту. 
Комерційні EV-фургони, які мали стати “електричною альтернативою” доставкам і логістиці, накопичилися на складах дилерів — і тепер авто продають за цінами, значно нижчими за ринкові.

Іншими словами — BrightDrop перетворилося з “майбутнього EV-комерції” на “спогад про невдалу ставку” для GM.

Наскільки знизили ціну — і що можна придбати

Згідно з останніми оголошеннями дилерів, фургони BrightDrop 400 зараз продають зі знижками до ≈ 28 315 доларів від MSRP
Таким чином, замість стандартної ціни (понад $68 000) в деяких випадках можна забрати авто за близько $40 000.

Старша модель BrightDrop 600 також “втрачає” значну частину вартості — наприклад, знижка понад $23 600 (ціна ~ $47 450 замість близько $71 000).

Для порівняння — це приблизно стільки ж, скільки коштував би середній електрокар або невеликий кросовер, тож знижка робить фургон “не таким уже страшним” за ціну.

Чому так сталося — і чи варто ризикувати

Причин провалу — кілька. По-перше, ринок “електро-фургонів” виявився менш привабливим, ніж передбачали. За висловом GM: “ринок комерційних EV-ванів розвивався повільніше, ніж очікувалося”. 
По-друге — зникли пільги та податкові бонуси, які робили такі авто більш доступними. 
До того ж — проблеми з брендом (спочатку BrightDrop як окрема “молодша” фірма, потім інтеграція в Chevrolet), мала дилерська мережа, а також кілька оголошених відкликань через пожежі — усе це підриває довіру до авто.

Тож якщо розглядати покупку — треба чітко оцінити: чи потрібен саме вантажоперевізник / комерційний EV, чи готовий до ризиків, пов’язаних з майбутнім обслуговуванням, запчастинами, перепродажем.

Кому може бути вигідний цей “fire-sale”

Тім, хто шукає недорогий великий електрофургон для бізнесу — доставка, мобільні майстерні, перевезення. За ~ $40-50 тис можна отримати габаритний EV з багажником і вантажопідйомністю.

Тім, хто придивляється до проектів “van-life” чи переобладнання авто у рухому майстерню / кемпер — за знижену ціну ризики менші.

Тім, хто вміє або готовий вкладатися у самостійне обслуговування та запчастини — можливо, знайде вигідну базу для переробок.

Але є й суттєві “але”

Програма виробництва закрита: запчастини та сервіс можуть бути проблемою з часом. З кожним роком ризик “залишитися зі старим EV без підтримки” зростає.

Погана репутація та історія відкликань (пожежі, дефекти) — означає, що покупець має ретельно перевірити авто перед покупкою.

Невизначена ліквідність на вторинному ринку: коли бренд “мертвий”, перепродати — складно.