AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce

29.10.2025 14:03 • Автор: Autodosug
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce

Toyota оголосила, що модель Century тепер перетворюється не просто на флагманську лінійку, а на окремий бренд — Century, який позиціонується вище за Lexus і має націлитися на верхній сегмент ринку розкішних авто. 
Одночасно представлено концепт-купе Century Coupe — двомісну чи дво­дверну версію з радикальним дизайном і заявкою бути «одним із» тих, хто може конкурувати з Rolls-Royce чи Bentley.

Бренд Century тепер має чітку мету: стати японською версією ultra-luxury марки з індивідуалізацією, рукотворністю та високою ціною.

Toyota прагне вийти за межі преміум-автомобілів, які раніше були представлені Lexus, і тепер зробити щось «вище за преміум».

Концепт купе має дизайн із 60-шаровим лаком «orange», розділеним салоном — посадка пасажира зміщена назад, щоб бути «тотально обслуговувальною» для власника-пасажира.

Toyota Century – легендарний японський седан, але в майбутньому назва Century ставатиме ще важливішою для Toyota. Гігант автовиробників підтвердив на виставці Japan Mobility Show , що Century тепер працюватиме як власний бренд і прагне досягти вищих ешелонів ринку автомобілів класу люкс, конкуруючи з такими брендами, як Rolls-Royce та Bentley. Майбутнє марки буде пов'язане з Century Coupe.

Кілька тижнів тому Toyota анонсувала купе Century , і, як зазначалося в цих тизерах, воно має дизайн, який зовсім не схожий на жодну іншу модель з емблемою Century. Toyota поки що не розголошує багато важливих деталей, зокрема, коли воно може вийти на ринок і де продаватиметься.

Зовнішній вигляд пофарбований у чудовий помаранчевий відтінок, нанесений не менше ніж 60 шарами фарби. На відміну від седанів марки Century минулого та сучасного позашляховика Toyota Century, Century Coupe має два двері та вміщує лише двох осіб. Однак конфігурація інтер'єру не схожа на жодний інший автомобіль, який ми бачили.

Водійське сидіння відокремлене від решти салону дерев'яною консоллю та стіною з чогось, що виглядає як червоні лазери, що світять до стелі. Є футуристичне кермо, цифрові прилади та чудове сидіння з дерев'яною спинкою. Потім дизайнери Century змістили пасажирське сидіння в задню частину салону, що робить його ідеальним рішенням для будь-якого власника, який хоче подорожувати з максимальним комфортом.

В інших місцях салон, здається, оздоблений усілякими розкішними матеріалами і навіть включає стильний аналоговий годинник посередині приладової панелі.

Основні особливості

Дизайн: довгий капот, дво­дверна форма, преміум-матеріали, інтер’єр із розділеними зонами водія і пасажира.

Філософія бренду: ручна збірка, ексклюзивність, високий рівень кастомізації — усе це властиво сегменту ultra-luxury.

Стратегія: бренд Century стає глобальним, а не лише японським для внутрішнього ринку.

Це рішення для клієнтів, які:

бажають не просто преміум-автомобіль, а важливий статусний символ;

цінують індивідуалізацію, ексклюзивність і суворий підхід до якості;

готові вкладати у розкішні авто, які виходять за межі звичного преміум-сегменту.

Переваги та потенційні ризики

Переваги:

Потенціал створити справді японську марку ultra-розкоші, хорошу альтернативу європейським гігантам.

Сильний бренд-наратив: «ручна праця», «ексклюзивність», «вище за Lexus».

Вихід на новий сегмент — можливість для Toyota зростати без обмежень традиційної марки.

Ризики:

Ultra-розкіш — це висока ціна і невеликий обсяг виробництва, тобто ризики бізнесу більші.

Конкуренти (Rolls-Royce, Bentley) мають роки історії, досвід у кастомізації — Toyota потрібно буде довести, що може бути «на рівні».

Можлива невизначеність: коли і на яких ринках буде представлений бренд і які моделі буде пропоновано.

 

Запуск бренду Century — це амбітний крок Toyota: не просто оновлення моделі, а створення нового виміру розкоші. Якщо Toyota зуміє виконати заявлене — бренд Century може стати дійсно значимим гравцем у світі ultra-розкоші. Але реалізація буде ключовою: ексклюзивність, якість, індивідуальність — усе має бути на дуже високому рівні.

Поряд з купе Century представлені ще чотири моделі Century. Серед них два відновлені седани Toyota Century, спеціально обладнаний позашляховик Century та версія нинішнього седана з брендом GR.

Голова правління Toyota Акіо Тойода каже, що «Century знаходиться на вершині, це автомобіль у власному класі». Рухаючись уперед, він хоче «культивувати [Century] як бренд, який несе дух Японії – гордість Японії – у світ».

Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce
Century Coupe лідирує в боротьбі Toyota з Rolls-Royce