Cadillac представляє ще один електричний Celestiq

Після тривалої затримки Cadillac розпочала поставки Celestiq на початку цього року. Зараз вони набирають обертів, і останню модель передали мешканцю Мічигану Марку Мітчеллу.
Його ультралюксовий флагман був переданий під час приватної церемонії в готелі The Daxton у Бірмінгемі вчора. Хоча Cadillac House знаходиться зовсім поруч у Воррені, готель був доречним місцем, оскільки належить Мітчеллу.
- Cadillac передала ще один Celestiq щасливому власнику.
- Приблизно 25% продажів Cadillac припадає на електромобілі.
- Бренд також готується до запуску нового XT5.
Окрім отримання свого Celestiq у кольорі Siku Tricoat з інтер’єром Camelia та Sheer Gray, Мітчелл отримав автомобіль з автографом президента GM Марка Рейсса, який був присутній на заході. Мітчелл був у захваті й сказав: "Автомобіль повністю перевершив мої очікування".
Як короткий огляд: автомобіль оснащений двома електродвигунами з повним приводом, які розвивають 655 к.с. (488 кВт / 664 к.с.) і 646 фунт·фт (875 Н·м) крутного моменту. Він живиться від акумулятора ємністю 111 кВт·год, який забезпечує приблизно 303 милі (488 км) запасу ходу.
Cadillac - Оновлення бренду та новий XT5
Хоча Celestiq позначає повернення компанії в сегмент ультралюксу, Джон Рот з Cadillac зазначив, що бренд боровся ще в 2015 році. Як він пояснив: "Асортимент продукції був добрим, але не відмінним", і вони витрачали надто багато коштів на стимули для залучення покупців.
Це спричинило серйозне переосмислення та масштабні інвестиції, які перетворили бренд. Частиною цього плану був перехід Cadillac виключно на електромобілі, що вимагало випуску низки нових моделей, включаючи Optiq, Lyriq, Vistiq, Escalade IQ та Celestiq.
Хоча цей план зрештою було скасовано, у Cadillac з’явилося багато нової продукції, і приблизно 25% продажів тепер припадає на електромобілі. Компанія також зазначила, що Optiq, Lyriq і Vistiq є "королями завоювання" ринку, оскільки понад 70% покупців — нові для бренду.
Це хороша новина, але більшість продажів все ще припадає на автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Це проблема, оскільки XT4 і XT6 вже знято з виробництва, а XT5 застарів. Однак компанія працює над вирішенням цієї проблеми: Рот недавно повідомив дилерам про наступне покоління XT5.
Оновлений кросовер буде запущено в другій половині 2027 року і, як очікується, нагадуватиме свою китайську версію. Однак модель для США виготовлятиметься в Теннессі та може оснащуватися турбодвигуном об’ємом 2,5 літра, який розвиває 328 к.с. (245 кВт / 333 к.с.).



