Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів

Audi представив дико стильний концепт GT50, що став даниною 50-річчю культового п’ятициліндрового двигуна, який вперше з’явився у серійному авто у 1976 році. Цей незвичайний концепт не схожий на звичайні шоу-кара: він створений як один єдиний автомобіль, що поєднує ретро-натхнення з сучасною інженерією та духом змагань.
Цей проєкт виконали стажисти Audi у Неккярзульмі — і саме вони перетворили спорт-хетч RS3 на екстравагантний ретро-хот-род із агресивним дизайном, який ніби вирвався з легендарного гоночного минулого марки.
Символ минулого в сучасному виконанні
GT50 створено, щоб відзначити півстоліття п’ятициліндрового двигуна Audi, одного з найменш поширених конфігурацій у автоіндустрії, яку німецький бренд досі зберігає. Audi — один із небагатьох виробників, хто продовжує використовувати цей мотор, і саме він є серцем новинки.
Цей двигун — **2,5-літровий турбований п’ятициліндровий агрегат потужністю близько 394 к. с., знайомий із моделі RS3, — лишився без змін, бо ідея GT50 — не цифри, а повага до спадщини.
Дизайн і натхнення з IMSA та Trans-Am
Audi GT50 не просто нагадує минуле — він його втілює. Силует творіння стажистів схожий на 90 Quattro IMSA GTO та 200 Quattro Trans-Am — легендарні гоночні авто Audi, що домінували на трасах у 1980–1990-х роках.
Концепт вирізняється блоковою трьохоб’ємною формою кузова та аеродинамічними поверхнями без зайвих прикрас, а решітка радіатора стилізована під ретро-стиль. Особливо впадають у вічі величезні колеса у стилі турбонадзувача, що додають GT50 брутального й позачасового вигляду.
Техніка і спадок в одному кузові
Хоч GT50 — концепт і не планується до серійного випуску, він все одно показує, що дух двигунів внутрішнього згоряння ще живий у Audi. За основу взяли RS3 з повним приводом quattro, а мотор залишили таким же, щоб підкреслити не стільки нові характеристики, скільки цінність історичного спадку п’ятициліндрового агрегата.
Технічні деталі про виставковий автомобіль поки не розкриті повністю, але потужність і конструкція двигуна повторюють серійний RS3, який Audi активно розвиває і навіть планує нові спеціальні версії з підвищеною продуктивністю.
GT50 — не автомобіль, а меседж
Audi GT50 не просто концепт-машина, це послання бренду фанатам і світу авто: хоч епоха електрифікації й домінує, класичні ідеї, інженерна творчість та унікальний звук п’ятициліндрового мотора залишаються частиною ДНК Audi. GT50 — це вибух ретро-естетики, поєднаної з сучасною майстерністю, і нагадування про те, що історія завжди може надихати майбутнє.







