AUTODOSUG
ВСЕ ПРО АВТО

Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів

16.12.2025 09:03 • Автор: Jett Marlowe
Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів

Audi представив дико стильний концепт GT50, що став даниною 50-річчю культового п’ятициліндрового двигуна, який вперше з’явився у серійному авто у 1976 році. Цей незвичайний концепт не схожий на звичайні шоу-кара: він створений як один єдиний автомобіль, що поєднує ретро-натхнення з сучасною інженерією та духом змагань.

Цей проєкт виконали стажисти Audi у Неккярзульмі — і саме вони перетворили спорт-хетч RS3 на екстравагантний ретро-хот-род із агресивним дизайном, який ніби вирвався з легендарного гоночного минулого марки.

Символ минулого в сучасному виконанні

GT50 створено, щоб відзначити півстоліття п’ятициліндрового двигуна Audi, одного з найменш поширених конфігурацій у автоіндустрії, яку німецький бренд досі зберігає. Audi — один із небагатьох виробників, хто продовжує використовувати цей мотор, і саме він є серцем новинки.

Цей двигун — **2,5-літровий турбований п’ятициліндровий агрегат потужністю близько 394 к. с., знайомий із моделі RS3, — лишився без змін, бо ідея GT50 — не цифри, а повага до спадщини.

Дизайн і натхнення з IMSA та Trans-Am

Audi GT50 не просто нагадує минуле — він його втілює. Силует творіння стажистів схожий на 90 Quattro IMSA GTO та 200 Quattro Trans-Am — легендарні гоночні авто Audi, що домінували на трасах у 1980–1990-х роках.

Концепт вирізняється блоковою трьохоб’ємною формою кузова та аеродинамічними поверхнями без зайвих прикрас, а решітка радіатора стилізована під ретро-стиль. Особливо впадають у вічі величезні колеса у стилі турбонадзувача, що додають GT50 брутального й позачасового вигляду.

Техніка і спадок в одному кузові

Хоч GT50 — концепт і не планується до серійного випуску, він все одно показує, що дух двигунів внутрішнього згоряння ще живий у Audi. За основу взяли RS3 з повним приводом quattro, а мотор залишили таким же, щоб підкреслити не стільки нові характеристики, скільки цінність історичного спадку п’ятициліндрового агрегата.

Технічні деталі про виставковий автомобіль поки не розкриті повністю, але потужність і конструкція двигуна повторюють серійний RS3, який Audi активно розвиває і навіть планує нові спеціальні версії з підвищеною продуктивністю.

GT50 — не автомобіль, а меседж

Audi GT50 не просто концепт-машина, це послання бренду фанатам і світу авто: хоч епоха електрифікації й домінує, класичні ідеї, інженерна творчість та унікальний звук п’ятициліндрового мотора залишаються частиною ДНК Audi. GT50 — це вибух ретро-естетики, поєднаної з сучасною майстерністю, і нагадування про те, що історія завжди може надихати майбутнє.

Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів
Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів
Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів
Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів
Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів
Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів
Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів
Audi GT50 зробив реверанс легенді п’ятициліндрових моторів